דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / התחלת קליטה של ישות חדשה

התחלת קליטה של ישות חדשה

הכנס בבולגריה, שיעור מס' 1

בעולם שלנו קיימים כוחות אגואיסטיים – שלילי וחיובי, וביניהם נמצא כל אחד מאיתנו, "בהמה" קטנה, שנקראת "אדם".

שני הכוחות פועלים עלינו באופן ספונטני. אנחנו לא יודעים לפי איזו מערכת הם מוליכים אותנו קדימה, בכך שזורקים אותנו מצד לצד, ובמאה ה- 21 אנחנו מגיעים לכזאת רמת התפתחות, כאשר אנחנו כביכול כבר השתמשנו בהם.

אנחנו נכנסים למצב של עייפות, ניכור, אדישות, תסכול, חוסר מוטיבציה. דיכאון, זו המחלה הנפוצה ביותר של המאה, והיא מקיפה את העולם כולו. על אדישות מתלוננים מנהלי כל המוסדות והמפעלים. אנשים לא רוצים לעבוד, אין להם לכך מוטיבציה. האדם אינו יכול לעשות עם עצמו כלום, שני הכוחות התדלדלו בנו, הסכום שלהם הפסיק לדחוף אותנו קדימה.

2013-11-01_rav_lesson_congress_n1_02

לכן עכשיו אנחנו מתחילים בקליטה ולימוד של ישות חדשה, סדר חדש, מימד חדש, שגם כן נבנה על פעולה של שני כוחות.

ברגע שאנחנו נתחיל להשתוקק למרכז החיבור, ליצור, מה שנקרא, "בבל" נכונה, כדי להפוך להיות אחד שלם יחידי, אז אנחנו מייד נרגיש כיצד אנחנו נדחים זה מזה.

מה גם, שכוח הדחייה (P2) הרבה יותר גדול מכוח המשיכה שאנחנו מפתחים (P1).

אם אנחנו נבין, שחייבים להגיע לתוצאה, כאשר בתוכנו יתגלה הכוח היחיד של החיבור, אז אצלנו יישאר עוד כוח אחד נוסף, כוח התפילה או כוח הבקשה, המאמצים הרצויים שלנו בהשתוקקות, כדי שהכוח הזה יתגלה בנו. הוא נקרא "תפילה", אולם למעשה זהו כוח הרצון. אין כאן שום תפילה במובן הרגיל של המילה.

אנחנו רוצים שיתווסף לנו עוד כוח אחד, שיעזור לנו להשתוקק לחיבור ויאחד אותנו.

ודאי, ברשותנו ישנם כוחות בכלל לא גדולים שבנויים על רצון אגואיסטי מסוים, על תועלת אגואיסטית, כי זה הרי הטבע שלנו. אבל כאשר אנחנו משתדלים למשוך כוח חדש, אנחנו רוצים שישרה בנו כוח ההשפעה והאהבה, כדי שנאבד את עצמנו, את מהותנו הבהמית, בתוך החיבור המשותף שלנו.

אנחנו פועלים לפי אותן ההוראות שהשאירו לנו המקובלים: איך ליצור קבוצה וקשר בינינו, באיזה אופן לכוון את עצמנו מטרתית לכוח הסודי, למשוך אותו אלינו, לרצות שהוא יתגלה בינינו כאחד שלם יחידי, כדי שאנחנו נהיה דומים זה לזה לפי המערכת של ערבות הדדית.

לאהוב את הזולת, זה אומר, להרגיש את הרצונות של האחר ולמלא אותם, בעוד שהוא ממלא את הרצונות שלי. זוהי התכללות הדדית זה בזה, חיבור הדדי. כאשר אנחנו באופן כזה פועלים בקבוצה, אנחנו מזמינים על עצמנו את ההשפעה של הכוח העליון, והוא מתגלה בשלב הראשון, אבל עדיין לא בצורה ברורה, אנחנו מרגישים בתוכנו איזה שהם רגשות חדשים, צורות חדשות של השפעה.

אנחנו מתחילים בתת-מודע להבין, שהעולם בנוי בכזאת צורה שאפשר לעבור למצב חדש לחלוטין, לדרגה הבאה, שבה אנחנו נתקיים באופן שונה לגמרי, בשיתוף פעולה הדדי בינינו, כאחד שלם יחידי. כל המהות האגואיסטית שלנו תישאר למטה, היא לא תיעלם לשום מקום, אבל מעליה ישלוט הכוח האלטרואיסטי שמחבר את כולנו יחד.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס בבולגריה, 01.11.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הכוח המציל של הטבע
אל הרצונות של הדרגה החדשה
זמן העלייה לעולם אין סוף

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest