דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / התועלת העליונה ביותר

התועלת העליונה ביותר

שאלה: מה התועלת שיש למקובלים מאיחוד?

תשובתי: התועלת היא עצומה, היא העליונה ביותר! בתוך האיחוד הקבלי אנחנו יכולים לגלות צורת חיים חדשה. אנחנו יכולים לערוך מסע בין גלקסיות, לעלות מעל היקום שלנו, לצאת מעבר לגבולותיו ומעבר לגבולות החיים הגשמיים שבהם אנחנו קיימים עכשיו. אנחנו יכולים להרגיש את עצמנו חיים מחוץ לגוף. זה אפשרי ומושג בעזרת קשר נכון בין בני האדם.

שאלה: האיחוד הזה דומה לחיבור של תאים, כאשר גוף חד תאי הופך להיות מושלם יותר?

תשובתי: לא. מפני שאם אנחנו מתאחדים בסגנון של תאים, אז אנחנו יוצרים חברה אגואיסטית נכונה, כמו החברה הנוכחית. היא מתפקדת טוב בצורה אגואיסטית, אבל אינה עולה לדרגה הבאה.

עלינו להגיע למצב, שבו אנחנו כגוף, נחזיק את עצמנו בהדדיות כדי שכוח אחד ינהל אותנו, מוח אחד, לב אחד. כאן נדרש שנעלה מעל לטבע האגואיסטי שלנו.

במשך החיים האלה עלינו לצאת לדרגה הבאה, ואת זה לא ניתן להשיג על ידי שום תחבולות גשמיות. עלינו להעמיד את עצמנו במצב מיוחד, שבו זמנית עם האיחוד הגשמי נמשוך את האור העליון ואז הוא ימשוך אותנו למדרגה הבאה, ואז לאחרת וכולי. כך נעלה יותר ויותר גבוה מעל העולם שלנו. לעומת זאת, בעולם שנו מספיקה לנו דרגה מינימלית כדי להתקיים, מפני שכל המחשבות והשאיפות שלנו צריכות להיות מכוונות אך ורק לגילוי העולם העליון.

מתוך שיעור וירטואלי, 8.10.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest