דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / השקפת עולם שמשנה את האנושות

השקפת עולם שמשנה את האנושות

Laitman_2011_0436.jpg

מעל לאיחוד שלנו, אפילו הייתי אומר שבינתיים רק מתוך הניסיון להתאחד ולהתחבר, נולדת מדרגה חדשה לגמרי, הבנה חדשה, ידיעה, הרגשה, מחשבה, שזה כבר "מעל לאנושי".

ההרגשה הזאת שתיוולד בתוכנו, היא זו שתשכנע את כולם, שדווקא היא מהווה את אותה נקודת המשען שעל ידה אנחנו יכולים לשנות את עצמנו, את החברה, את העולם, ולצאת לא רק לדרגת הקיום האנושית הבאה כאן, על פני כדור הארץ, אלא לדרגה הבאה של השקפת העולם והיחס שלנו, עד לכזאת מידה, שאנחנו נתחיל לראות את העולם מעל לטבע האגואיסטי שלנו, זה שהסתכלנו עליו דרך "המשקפיים האגואיסטיות". ועכשיו אנחנו נסתכל על הכול דרך "משקפיים אינטגרליות", דרך עיגול, דרך "אנחנו", כלומר יופיעו השקפת עולם ויחס חדשים לגמרי שיעברו בהדרגה לעולם, וזה יתחיל לחלחל ולשכנע את כולם.

לכן הסדנאות מאוד חשובות לנו, מפני שקודם אנחנו הבאנו הכול לעולם באופן מכאני, פורמלי, כאילו שאמרנו: "כן, צריך לדון, לדבר, מפני שכך כתוב במאמרים". ואילו עכשיו אנחנו מתחילים לממש את זה בתוכנו, ואת המימוש הזה נביא לעולם שכבר לא רק ישמע את זה מאיתנו אלא ירגיש. את זה אנחנו צריכים להשיג.

שאלה: לֵמה אתה מקווה?

תשובתי: אני לא מקווה, אני יודע, מה ואיך זה יהיה.

אני פשוט מתגייס כדי לדחוף את המצב החדש הזה להרבה קבוצות ולחברים הרחוקים שלנו, לתלמידים שלי שפזורים בכל רחבי העולם. אני צריך להעביר את כל זה, לתת, למלא, לעשות כך שהם יתחילו להרגיש בתוכם את המהות החדשה הזאת.

שאלה: כלומר, נעשית חדות חושים ולא ידע? אנחנו מכים דווקא בנקודה הזאת?

תשובתי: כן. כל הדיונים ובכלל הכול בנוי על רגשות, כי אנחנו הרי רצון לקבל, הדבר היחיד שנברא על ידי הבורא.

מתוך השיעור הווירטואלי, 20.05.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ה"אני" המשותף שנולד באיחוד
לדרוש איחוד מעצמי
שיעור זו פעולה, סדנה זה אמצעי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest