דף הבית / קבלה ומדע / טבע / השפעה מנטרלת קבלה

השפעה מנטרלת קבלה

שאלה: האם את הניסוי שבודק את המעבר מרצון לקבל לרצון להשפיע, אפשר לעשות בתוך הרצון לקבל?

תשובה: בתוך הרצון לקבל אין מה לעשות. בתוך הרצון לקבל, זה אומר בתוך חמשת הרצונות: אוכל, מין, משפחה, כסף, כבוד, מושכלות. זה הכול רצון לקבל.

עכשיו, אם אני רוצה להגיע לרצון השני, לרצון להשפיע, אז אתה יכול לשאול: "למה לך? מה יש בזה?", אז אני אגיד לך, אם יהיה לי רצון להשפיע, והרי רצון להשפיע זה רצון להרגיש את הזולת, כל מה שנמצא מחוץ לי, ומחוץ לי נמצא העולם, אז אני באמת אוכל לחקור את העולם בצורה בלתי תלותית, בתכונות שלי. כי אני יכול לצאת מעצמי ברצון להשפיע ורק להיות בתוך הזולת, כאילו שאני לא נמצא שם.

אני עכשיו הולך עם הניסוי שלי יותר קדימה. אם גיליתי שהכול תלוי באדם, אם גיליתי שהאדם בעל כורחו נמצא בתוך הניסוי, אז כל הניסויים שלי הם לא נקיים, הם לא אמתיים, לא טהורים. אז אני צריך לצאת מעצמי ולהגיע לעולם בצורה שאני לא משנה בו דבר. אני כמו משהו שבכלל לא קיים. אני בכל זאת נמצא שם ולא קיים, אף אחד לא רואה אותי, אף אחד לא מזהה אותי, אני לא עושה שום גלים, כלום.

איך אני יכול לעשות זאת? אם אני מנטרל את הרצון שלי והופך אותו להשפעה, והשפעה כזאת שאני לא נוגע לכלום, זה נקרא "רצון להשפיע". תיאורתית זה נראה כך, ואחר כך נראה איך שאנחנו יכולים לממש. ואז אני יכול להגיע לשינוי שבי, שיהיה ברצון להשפיע. במידה שיש לי רצון להשפיע, אני אוכל לצפות בתוצאות שקיימות מחוץ לי באמת כפי שהן קיימות ולא כלפיי. ואז אני מגיע לפיזיקת האור, למדע הטהור.

הערה: קצת מוזר להגיד "לא כלפיי".

תשובה: למה? במה אני צופה? במה אני תופס? אני תופס בתכונות של הרצון להשפיע שלי. שהתכונות שלי הן בדיוק כמו התכונות של אותו עולם שאני נמצא בו. לא העולם שלנו. אני אראה כבר תופעות אחרות. מה אני אראה שם, גלים או חלקיקים? אני לא אראה לא זה ולא זה. כי גם גלים וגם חלקיקים מופיעים כלפי הרצון לקבל, ועכשיו אני אראה תופעה אחרת לגמרי.

שאלה: מה ברצון להשפיע נותן לו טווח יותר גדול?

תשובה: אין מחסום לפניו, לא שריון ולא אבן, ולא כדור הארץ, ולא כלום. מקצה היקום ועד קצה היקום זה כך, אתה מגלה שכל הטבע זה רצון. כל הטבע זה רצון להשפיע רק בדרגה הגבוהה ביותר. רצון להשפיע אין סופי בעוצמה אין סופית וביכולת, בתכונה, באיכות אין סופית. ואז, במידה שאתה מסוגל להיות בכזה מצב, בהשתוות הצורה עם ההשפעה הזאת האין סופית, במידה הזאת אתה יכול להיות שם בעולם של השפעה.

שאלה: אז המצב שבו האדם משתנה בעולם הקבוע, ועל ידי זה יכול לשנות את התמונה, היא אפשרית רק עם הרצון להשפיע?

תשובה: בדיוק. כי רק הרצון להשפיע מנטרל את הרצון האגואיסטי שלך. אתה כאילו לא קיים. יש לך נטרול של הטבע שלך, של הרצון לקבל. ובמידה שיש לך חוץ מה"צמצום" הזה, כך אנו מכנים אותו, רצון להשפיע, אתה יכול להיכנס לתמונת העולם האמתית.

מתוך התוכנית "עולמות נפגשים – קבלה ומדע" מס' 9, 19.5.2014

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest