דף הבית / אקטואליה / השמדתה של אָלֵפוֹ

השמדתה של אָלֵפוֹ

שאלה: בסוריה נמשכים הקרבות בין השיעים לסונים. בעיר אלפו צבא הממשלה משמיד את מתנגדיו. העיר החזיקה מעמד שנים ספורות עובדה שככל הנראה עוררה שנאה מיוחדת.

לפני המרד העיר אלפו נחשבה לבירה הכלכלית של המדינה, היתה המקום המאוכלס ביותר בסוריה, והעיר העתיקה שלה הוכנסה לרשימת האנדרטאות של התרבות העולמית של אונסק"ו. לאחר ארבע שנים של קרבות העיר הפכה לחורבות. מתרחשים שם דברים נוראיים, יורים בבני אדם ללא העמדה לדין. האו"ם כינה את פעולות הצבא "הפקרות". אנו עדים לפריחתו של דאעש ולהתרחשויות בסוריה ובעולם. האם יש דרך לעצור זאת?

תשובתי: מה ניתן לעשות כאשר האו"ם בעצמו לא נוקף אצבע, וגם לא אירופה וארה"ב? אף אחד לא עושה דבר. כולם צופים בשלווה, מוסיפים שמן למדורה, ומספקים נשק לכל הצדדים במקום לחתום על מזכר שאוסר אספקת נשק. העיר שהפכה להריסות מזכירה את "היום האחרון של פומפיי".

שאלה: האם בעתיד תהיה אמפתיה בין אדם לאדם?

תשובתי: לא תהיה ובמיוחד לא בין השיעים לסונים. מה עוד שכאן מדובר בקרבות בין ערבים לערבים, אך מה היה קורה אם היה מדובר בערבים ויהודים. ערבים במסה כזאת היו כובשים את ישראל ולאחר מכן לא היה נותר לעשות דבר.

שאלה: האם אתה חושב שבעולם  ישתקו במקרה כזה?

תשובתי: בעולם היו עוזרים לכולם פרט ליהודים, וראינו זאת בזמן מלחמת העולם השנייה. לכן, עלינו להבין שגם מה שמתרחש בסוריה ובעולם זה באשמת היהודים, מכיוון שאיננו מביאים לעולם את שיטת האיחוד בני האדם לא יכולים להתאחד. עלינו, עָם ישראל, להבין שבנו תלויה הרגיעה בעולם, הבאתו למצב טוב, נכון ומאוחד. רק לנו יש את שיטת האיחוד עבור כל אומות העולם, ועלינו לקחת זאת על עצמנו, להבין שאנחנו אחראים למצב הנוכחי ולהציע לאנושות לממש את השיטה לאיחוד. ברגע שנתחיל ליישם אותה על עצמנו, העולם מיד ירגיש רגיעה, יפנה לכיווננו ויתפלא: "מה היהודים עושים שפתאום נהיה לנו רגוע יותר וטוב?". כפי שעכשיו אומות העולם מאשימות את היהודים בכל בעיותיהן, כך הן יתחילו לומר פתאום: "מה היהודים עשו שהשתררה רגיעה?" ברגע שנתחיל לעשות טוב, אומות העולם מיד יסבו אלינו את פניהם ויתחילו לעזור לנו.

הערה: ב"פייסבוק" מכנים אותך כמספר סיפורי מדע בדיוני ומעשיות. אנשים סבורים שזה לא נראה מציאותי שבעולם יחולו שינויים, או שהעם היהודי ישתנה. כותבים :"היה טוב אם זה היה קורה כך, אבל האם זה אפשרי?"

תשובתי: אם זה לא יקרה אז אנחנו "נאכל" זה את זה ונראה אירועים של הפקרות. בינתיים אירועים כאלה מתרחשים מעבר לגבולות מדינתנו, אבל זה רק עד לרגע מסוים.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 14.12.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest