דף הבית / כלכלה / כסף / השלטונות ממהרים להציל את האזור מהמשבר

השלטונות ממהרים להציל את האזור מהמשבר

ידיעה: "כל הצבא הפיננסי האירופאי יוצא היום במתקפה כללית נגד המשבר. בבריסל יתקיימו בתוך יום אחד שתי ועידות בנושא.

הרשויות יחליטו כיצד לנהוג עם החובות העצומים של חלק מהמדינות. גרמניה וצרפת הצהירו שהן לא ייתנו ליוון להגיע לחדלות פירעון. מתוך שלל האמצעים שמוצעים לפיתרון המשבר, ישנה הסכמה מוקדמת רק בנוגע לתמיכה בבנקים.

על מנת להגן על מוסדות האשראי ועל המטבע האחיד מפעולותיהם של הספקולנטים, מתוכננת הזרמה של כ-100 מיליארד אירו, אך ההחלטות הסופיות יתקבלו רק בוועידה הבאה. בינתיים, גל של מחאות שטף את גרמניה. אלפי גרמנים טוענים שצריך להציל את האנשים ולא את הבנקים".

התייחסותי: בעולם שלנו מתגלה יותר ויותר המצב (המבנה) הבא שלו – הערבות הכללית – והמשימה שלנו היא להיות יותר ויותר מותאמים אליה וליצור בדיוק את הקשר הזה בין בני האדם. וזה תלוי רק בחינוך של בני האדם, בהבנה שלהם את המערכת הסגורה של התלות ההדדית שבה אנחנו מוצאים את עצמנו.

חייבים ליצור בדחיפות מערכת הסברה עולמית כזאת. הדבר יגרום לבני האדם להבין את המתרחש, ובמקום מחאות, זה יעורר בהם נחיצות לאיחוד ולבניית חברה של ערבות הדדית. חברה כזאת תביא את האנושות להתאמה לתלות הגלובלית והאינטגרלית ותכבה את המשבר. הרי המשבר הזה הוא לא יותר מחוסר ההתאמה שלנו לתלות שנוצרת בין כולם.

אף פעולה אחרת, מלבד הבנת התנאים החדשים, לא תעזור לנו לצאת מהמשבר (הכלכלי, החברתי, המשפחתי ועוד).

ידיעות קודמות בנושא:
זקוקים לאיחוד, והוא עדיין איננו
אפקט Lehman Brothers
פיתרון המשבר – עזרה הדדית!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest