דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / השורש הרוחני של כל האנושות

השורש הרוחני של כל האנושות

thumbs_akademiya_80.jpg

העבודה על האחידות והשותפות הרוחנית שלנו מאוד דומה ל"משחק הטמאגוצ'י", צעצוע יפני שמחייב את האדם לדאוג למשהו שאינו קיים באמת. הוא נועל את עצמו עליו, הוא מתקבע עליו, והופך עבורו לריאלי! הוא פשוט מוכרח להתנתק מהכול ולעשות משהו עם הצעצוע הזה.

ושוב, האגואיזם אינו מפריע לו לדאוג לצעצוע, הרי אין זה בן אדם אחר שאיתו צריך להתחרות, אלא סתם יצור אבסטראקטי שקל לגלות כלפיו תשׂומת לב. אך מצד שני, הוא כאילו כופה עליך את רצונו.

כך גם בסימולאטור הרוחני: מצד אחד אנחנו מתנתקים מבני אדם, יוצרים משהו אבסטראקטי, משום שבו אני שולל את כולם לחלוטין, מנתק אותם מגופם, מחיצוניותם, מאופיים, אך משאיר את הנקודות שבלב שלהם, השתוקקות לאיחוד למען גילוי של הכוח הכללי של האהבה, של הבורא. מהצד השני, אלו הם בכל זאת הרצונות שלנו, הציפייה שלנו, המופשטים מהגוף מכל מה שדוחה אותנו, מפריד בינינו. להיפך, החלום המשותף מאחד אותנו, הצורך המשותף שלנו להשיג את המטרה, ורק ביחד.

המערכת הזאת כבר הופכת להיות בין-לאומית, מעל למדינה, שותפות עולמית רב לשונית, והיא תהפוך להיות לשורש הרוחני המשותף של כל האנושות. הרי הרעיון הוא באיחוד כל בני האדם בעולם. תחילה אנחנו, על ידי המאמצים שלנו, יוצרים מערכת קשר בינינו של השפעה ואהבה. ואחר כך "תיבה נושאת את הנושאים אותה", היא מתחילה לנהל ולעצב אותנו, על ידי האור העליון שיתגלה בה, במידת יצירת כלי ההשפעה על ידינו.

במערכת הזאת אנחנו נותנים אפשרות לכוח העליון של הטבע, אשר קיים באיחוד בין בני האדם "לשכון" בנו, להתגלות בינינו. והוא מתחיל לעבוד בתוכנו, לחנך אותנו, ולהוביל קדימה למטרת הבריאה.

רשומות קודמות בנושא:
ממציאות וירטואלית לרוחנית
עיקרון עבודתו של "הטמאגוצ'י" הרוחני
אל תפספסו את ההזדמנות!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest