דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הרץ לפני כל היקום

הרץ לפני כל היקום

laitman_2010-12-28_0906_us-70.jpg

שאלה: אם לאחר שבירת עולם הנקודים לא נשארת לתחתונים כל אפשרות לבירור ולתיקון, מה כלול באותה הבקשה שהם מעלים לעליון?

תשובתי: הם פשוט צועקים כלפי מעלה: "הצילו! תברר מה איתי!". הם בעצמם לא יודעים את זה. זוהי השבירה האמיתית.

הרשימות שעולות למעלה הן לא החלטה עצמית של מישהו, אלא התהליך של יצירת הפרצופים, העולמות. נברא פרצוף (אובייקט רוחני), לאחר מכן הוא נשבר, והמסך שלו עולה חזרה לאותו המקור שממנו הוא הגיע.

בינתיים אין מישהו שיכול לגלות את הרצון שלו. אין מישהו שיברר או שיפנה בבקשה. בינתיים המערכת פשוט עובדת, נשברת ומשתקמת. האור העליון פועל, ואליו נמשכים כל חלקיקי הרצון.

אלה החוקים שלפיהם פועל היקום. חלק מהם עדיין לא ידועים לנו. הכול קורה בהתאם לחוקי הטבע: נוצרים פיצוצים, ולאחריהם מתחיל המיון: זה נמצא בצד אחד וההוא נמצא בצד האחר, כתוצאה מהשפעת כוחות המשיכה, הלחצים והגזים. כאלה הם החיים ביקום.

אבל, אם האדם פונה בתפילה, היא צריכה להיות מותאמת. הוא צריך לדעת בדיוק על מה לבקש.

האדם הוא זה שמעלה את התפילה. ולא מפני שהמערכת מחייבת אותו. הוא מקדים את המערכת. הוא דורש מתוך הרצון שלו. הוא מקבל מהמערכת רצונות. ובזכותם הוא יכול לבקש, עוד לפני שזה מתבצע באופן טבעי במערכת.

גם עכשיו אנחנו נמצאים במצב כזה. ישנם מצבים שחייבים לקרות. אם הם יקרו כתוצאה מהכוחות הטבעיים, אנחנו נרגיש אותם כמלחמות עולם, שלישית ורביעית, יחד עם בעיות וייסורים עצומים. במצב הזה, אותו קומץ בני האדם שיישארו בחיים על פני כדור הארץ, יעלו תפילה ויבקשו את התיקון, בהתאם לסדר של מימוש תוכנית הטבע.

אבל אנחנו יכולים כבר עכשיו לגלות בטבע כאלה כוחות שיעוררו אותנו להעלות תפילה, לא מתוך לחצם של הייסורים, אלא מיוזמתנו. אנחנו נגלה בתוכנו את הרצון לאותו המצב העתידי, ונוכל להתקדם לקראתו בעזרת הכוחות הטובים, בעזרת האור המחזיר למוטב, במקום שהכוחות הרעים, הייסורים, יחזירו אותנו אליו.

ישנן שתי דרכים: או שהאור מטהר אותך או הייסורים. גם לייסורים יש את הכוח "להמתיק" את הרצון האגואיסטי שלך ולאלץ אותו לרצות בהשפעה. אבל זה עולה לך בייסורים רבים.

מתוך שיעור על ספרו של בעל הסולם "תלמוד עשר הספירות", 16.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
כל הבקשות באות מלמטה וכל המילויים באים מלמעלה
על סף הגילוי
לא משבר, אלא גילוי השבירה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest