דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הרחבת נקודת האיחוד

הרחבת נקודת האיחוד

שאלה: האם צריכים להשתוקק לחיבור מקסימלי ככל הניתן ולדמיין אותו ברגע הזה?

תשובתי: צריכים להשתוקק לחיבור מקסימלי ולהרגשת איחוד גדולה יותר מתוך אותה הנקודה שהשגנו בכנס ולהשתדל לעלות מעליה למרות כל ההפרעות. מזה מתחילים החיים הרוחניים.

מצד אחד, נקודת האיחוד הזאת נעשית כל הזמן עדינה ורגישה יותר, ומהצד השני, יש לכם יותר גישה אליה, אתם מתחילים לעצב את עצמכם בתוכה, מתחילים להופיע בכם יחסים שונים כלפי המצב הרוחני הראשון שלכם, אם כי עדיין הוא לא ברור עד הסוף.

אך פעם אחר פעם, כאשר אתם חוזרים אליו, כבר מתגלה מצב מסוים, יחס מסוים, גישה מסוימת, גילוי של המצב הזה. כך בהדרגה האדם מכניס את עצמו למגע גדול יותר עם הנקודה הזאת. והנקודה הזאת מתרחבת, רוכשת תכונות פנימיות שונות, "איברים" שונים, כמו אצל אדם שאינכם מכירים ולפתע אתם מתחילים לראות בו את תכונותיו שמתגלות. אתם צריכים להרחיב בהדרגה את הנקודה הזאת עד עשר הספירות הראשונות, ואז תתחילו להרגיש שאתם קיימים בה.

האצת התהליך הזה תלויה רק בכם: באיזו תדירות תשתדלו להיכנס שוב לתוך הנקודה הזאת. יזרקו אתכם ואתם תשתדלו שוב להיכנס. כך הכמות הופכת לאיכות.

כל אדם שהרגיש את נקודת האיחוד, ואפילו מי שלא הרגיש אותה, יכול להימשך אלינו, להרגיש אותה, ולהתקדם בצורה עצמאית בקצב שתלוי רק בו. הרי היא כבר נמצאת, היא כבר נולדה, היא נמצאת מחוץ לנו. ככל שהוא ייזרק ממנה, וככל שהוא ישתוקק להיכנס אליה בחזרה – כך הוא יתקדם.

מתוך השיעור הווירטואלי, 11.12.2011

ידיעות קודמות בנושא:
בחזרה אל האיחוד
האגו תמיד איתך
לידת נקודת האיחוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest