דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הרגשות משקרים אך מכוונים

הרגשות משקרים אך מכוונים

דעה: הרגשות משקרים לכם? אל תדאגו, לכך הם בעיקר מיועדים. כל אחד מאיתנו חי בעולם האישי הפרטי שלו. העולם הזה מלא תחושות אישיות.

במציאות הזאת קיימות אשליות אופטיות, צלילים מוזרים, הרגשות לא מובנות, ריחות, הזיות מדומות (כגון: קולנוע, מסך המחשב).

האנשים בוודאות מוחלטת רואים, שומעים ומרגישים כאלה דברים שמעולם לא היו ולא יכלו להיות. אתם מסתכלים על הבד הלבן שמואר על ידי המקרן או על הלוח המורכב משלושה סוגי פיקסלים (אדום, ירוק וכחול – RGD), וזה נראה לכם כאילו בהחלט מתרחשים שם אירועים שגורמים לכם לצחוק ולבכות.

בדיוק כך אנשים רבים נפגשו באופן וודאי עם תופעות על-חושיות, ממש "ראו", "הרגישו", "שמעו קולות", עבורם כל זה אמיתי, זוהי "מציאות אחרת" ואין שום סיבה להטיל בה ספק.

לפעמים חיי האדם יכולים להיות תלויים בטבע הנפשי המורכב של הרגשות האנושיים. עם איזו מידת ביטחון אפשר לטעון שהעד באמת ראה ושמע את כל מה שנראה לו בוודאות שהוא ראה ושמע?

זה דבר מוזר: האבולוציה אמורה כעיקרון לקרב אותנו לנושא העיקרי של ההסתגלות, שהוא המציאות, אך בעצם, ברוב המקרים היא מרחיקה את הנפש שלנו ממנה, היא נועלת את האדם בעולמו האישי, אמנם לא תמיד נוח, אך מורגש תמיד בצורה מפורטת. מדוע היא עושה זאת?

התייחסותי: ההתפתחות שלנו הולכת בשני קווים, על מנת שבסוף ההתפתחות שלנו (1) נגלה את כישלונה המוחלט (2). דווקא האכזבה הזאת תיתן לנו אפשרות להבין ולקבל את הדרך החדשה לגמרי של ההתפתחות (3) ההפוכה לדרך הראשונה (1), וההתפתחות החדשה היא לקראת האיחוד שבו אנחנו נגלה חוש חדש ובאמצעותו נתחיל להתקיים בעולם העליון החדש.

ידיעות קודמות בנושא:
העולם שלנו הוא העתקה
היקום, הוא מחשב
מציאות או חיים בין הדמויות?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest