דף הבית / המשבר ופתרונו / הקפיטליזם איננו מסוגל להתגבר על האבטלה

הקפיטליזם איננו מסוגל להתגבר על האבטלה

דעה: היום, המדע עומד על סף של פיתוח שיטות ייצור חדשות. כיום בעולם ישנם מאות מיליוני מובטלים.

כושר הייצור החדש, שנובע מהתפתחותם של המדע והטכנולוגיה, מאיים על קיומו של האדם בתהליך הייצור. מספר המובטלים יעלה והם יצטרכו להילחם על הישרדותם בכל העולם.

הקפיטליזם, לא רק שהוא אינו מסוגל לספק עבודה למאות מיליוני מובטלים, אלא גם אין לו שום עניין בכך, כי מהותו של הקפיטליזם היא בייצור רווחים ולא מקומות עבודה. כשהקפיטליזם זקוק לעובדים, הוא מעסיק אותם, וכאשר הם אינם נחוצים עוד, הוא מפטר אותם.

התייחסותי: פתרון לבעיה זו, בדומה לכל הבעיות הנוכחיות, אינו קיים! וזאת משום שבתוך הטבע האגואיסטי שלנו הבעיות הללו אינן ניתנות לפתרון. הרי, איך אפשר לספק ל- 90% מהאנושות שאינם מייצרים שום דבר? לכן אף אחד לא זקוק להם! האגו מרמז, כי במקרה זה צריך להשמיד אותם.

רק אם הטבע שלנו יהפוך לאלטרואיסטי ואנחנו לא נהיה אדישים לגורלו של העולם, אנחנו נוכל לדאוג לכולם. ויש לנו מספיק משאבים לזה. גם עכשיו אנחנו צורכים פי כמה יותר ממה שאנחנו באמת צריכים. רק אם כל האנשים יהיו יקרים לנו, אנחנו נוכל לספק לעצמינו קיום בטוח. אנחנו נוכל להבין שכולם חשובים, כולם חייבים להיות קשורים באופן מלא בתוך גוף אחד, כפי שנדרש מאיתנו על ידי הטבע האחיד שלנו.

אנחנו, האגואיסטים, צריכים להבין שאין אלטרנטיבה אחרת, אלא לשנות את הטבע שלנו. ולשנות את הטבע שלנו ניתן בקלות … – על ידי האור העליון. רק תנו לו לעשות את זה!

ידיעות קודמות בנושא:
מדובר לא במשבר פיננסי, אלא במשבר התפתחותי
האבטלה היא איום עולמי
הקפיטליזם יצא מכלל שליטה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest