דף הבית / המשבר ופתרונו / הצרכנים לא מאמינים בהיפטרות מהמשבר

הצרכנים לא מאמינים בהיפטרות מהמשבר

ידיעה: הצרכן העולמי עדיין פוחד מהגל החדש של המשבר, מדד אֵמוּן הצריכה גדל ברבעון בסך הכול בשלב אחד, כך עולה מהנתונים של Nielsen. אוכלוסיות במדינות השונות חוסכות יותר ויותר בהוצאות על משק הבית, הבידור ומצרכי המזון. האמון של הצרכנים נמוך מהממוצע בשנים שבהן נערך המחקר, כלומר, הם נוטים לחסוך ולא לבזבז. מחצית מהמשתתפים במשאל (52%) טוענים, שמבזבזים פחות על ביגוד ובידור מחוץ לבית (48%). כמו כן, הצרכנים חוסכים בגז ובחשמל (47%), קונים מוצרי מזון יותר זולים (39%) ומצמצמים בהוצאות על תקשורת (33%).

תגובתי: כלכלה מאולצת לא תציל אותנו, אבל תעזור לנו לעבור לכלכלה חדשה של צרכים חכמים (הכרחיים), ואילו את כל שאר המשאבים והכוחות שלנו צריך לכוון להתפתחות של חברה אינטגרלית  הומוגנית.

ידיעות קודמות בנושא:
המשבר מלמד לצרוך רק את ההכרחי
העוני מגיע לאירופה
דכדוך גלובלי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest