דף הבית / המשבר ופתרונו / הצעירים של אירופה לא רוצים לעבוד

הצעירים של אירופה לא רוצים לעבוד

הערה: יותר ויותר צעירים אירופאים מעדיפים לא לעבוד ולקבל קצבה סוציאלית. זה נפוץ במיוחד באיטליה, ספרד, יוון, קפריסין ואירלנד. היה נהוג לחשוב שהמשבר הכלכלי יפנה את מקומם של האנשים הלא יעילים ואילו הצעירים יתקדמו, יתחילו ללמוד, לפתח קריירה ולתפוס את מקומם. אך בפועל הצעירים מעדיפים לקבל קצבאות.

תגובתי: הסיבה לכך אינה שהאדם עצלן אלא שאין לו תמריץ ולכן הוא מתעצל. הכול תלוי  אם יש משהו ש"מאיר" לאגו של האדם או לא. כסף וקריירה כבר לא נותנים לאדם תמריץ, הם לא מושכים אותו קדימה. זו כבר לא אותה "סוכרייה" שלמענה הוא ירוץ קדימה כמו ילד.

שאלה: ובמה האדם עוסק בעת שמתבסס על קצבה סוציאלית?

תשובתי: בכלום, הוא "משוטט" מהבוקר עד הערב ב – Facebook, אלה חיים שלמים, אנחנו רואים מה מתרחש שם. מה יהיה כשזה יסתיים?! מפחיד אפילו לחשוב! אפשר רק לתאר איזו זעקה עמוקה של מיליארדי בני אדם תתפרץ מתוך חושך מוחלט. אין להם במה למלא את עצמם! לא הייתי רוצה לחיות בתקופה הזו. זה קורה מפני שהאדם עובר מצב שבו הוא לא מסוגל לשמוע וצריך להבין ולהרגיש שהוא כבר לא תופס דבר, הוא כלוא בתוך עצמו. יש כוכבים שלא מקרינים אור, ואילו כאן להפך, דבר לא נכנס, אין לו רצון, הוא "כבוי" עד כדי כך שהוא אפילו לא קולט צלילים מבחוץ. כה חשוך עשוי להיות העתיד שלנו. אני מקווה שלפני שזה יקרה, העם יתחיל ללמוד את חכמת הקבלה ויבין שבה באמת מתגלה משמעות החיים. אני מקווה שאני מכין את הקרקע לכך, כי זו התרופה. מה שחשוב הוא שהאנושות צועדת לקראתנו, אין לה לאן לפנות, היא תגיע ותעמוד ליד השער שלנו ותצעק: "תן!".

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 5.9.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest