דף הבית / המשבר ופתרונו / הצעה שמועילה לממשלה ולכולם

הצעה שמועילה לממשלה ולכולם

שאלה: אם פוליטיקאים מתווכחים לא רק מפני שרוצים לנצח זה את זה בבחירות, אלא באמת חולקים בהשקפות שלהם ויש להם תוכניות שונות, אז מה יעזור להם להתאחד לצורך עבודה משותפת לטובת החברה?

תשובתי: הם יוכלו להתאחד למען מטרה מאוד נעלה, שאותה אפשר להשיג רק על ידי חיבור. נניח, שאנחנו עשרים אנשים שהרכיבו יחד ממשלה, אבל כל אחד מושך לעצמו. ופתאום אנחנו מגלים, שאפשר לקבל מאה מיליארד דולר שיוכלו לסייע לנו לממש את כל התוכניות שלנו. אבל לשם כך אנחנו צריכים להתאחד. איך אתה חושב, האם זה שווה את זה?

שאלה: מה זה אומר להתחבר?

תשובתי: להתחבר, זה אומר, לפחות לא להזיק זה לזה. לכל פוליטיקאי תוכנית משלו, אבל תתאר לעצמך, שמגיע מישהו מבחוץ ומציע להם שׂכר עצום, מיליארדי דולרים, בתנאי שהם יפסיקו את המחלוקות שלהם ויבצעו יחד את התוכנית שלו.

שאלה: מי הוא אותו העשיר שיכול להציע כזאת הצעה לממשלה?

תשובתי: זהו הבורא, הכוח העליון של הטבע, תוכנית הבריאה שנמצאת מעלינו. בהתאם לתוכנית הטבע, על ידי האיחוד והחיבור בינינו, אנחנו משיגים רמת חיים אחרת. אבל התוכנית הזאת אינה משתלבת עם שום תוכניות ומשחקים אגואיסטיים של הפוליטיקאים.

התוכנית הזאת אינה ידועה לאף אחד מהם, וכל אחד רוצה למשוך את כולם לצד שלו, כפי שזה בדרך כלל קורה. לכן אף תוכנית לא מצליחה, כמו גם לממשלות הקודמות. המצב רק ילך ויחמיר.

ולכן מופיע הבורא, הכוח העליון של הטבע, ומודיע: "הגיע הזמן לעצור. אני קונה את הממשלה הזאת! אני נותן לכם מטרה, שאותה ניתן להשיג רק בתנאי של איחוד וחיבור שלכם, ואני מבטיח לכם שכר שמכסה את כל הצרכים שלכם. רק תבצעו את התוכנית שלי".

שאלה: אם היו לנו דעות שונות, למה אנחנו פתאום נתפשר ונתפייס זה עם זה?

תשובתי: אנחנו חוקרים את הטבע ומתוכו רואים שצריכים להתחבר יחד למנגנון אינטגרלי וגלובלי אחד, להתקרב ולהשלים זה את זה. כלומר אנחנו כולנו צריכים לפעול במשותף, כמו חלקים של גוף אחד, שעובדים בהרמוניה כללית ואז הגוף בריא וחי. כך גם אנחנו צריכים להתנהג בחברה האנושית, בזה שמתחברים, ולא בזה ששׂמים רגליים זה לזה. להיפך, אנחנו צריכים לדרוך על האגו שלנו ולעבוד מעליו בחיבור זה עם זה.

זה מאוד לא פשוט, ולשם כך צריך חינוך חדש, עבודה על עצמנו. אבל הרווח יהיה עצום. כי ללא ספק, אף ממשלה לא תצליח להפוך את חיי העָם לטובים יותר, לשפר את המדינה ואת החברה בזמן כהונתה. תמיד יהיה רק יותר ויותר רע, זוהי מגמה ברורה לחלוטין.

אפשר לעצור את ההידרדרות הזאת רק בתנאי שאנחנו נתחיל לקבל חינוך חדש שיאפשר לכל אחד מאיתנו להפוך להיות מרכיב חיובי של החברה. ולא כמו עכשיו, כאשר כל אחד שואף לטפס למעלה, בזה שדוחף הצידה ורומס את האחרים.

שאלה: מדובר על שינוי היחסים בין בני האדם בחברה?

תשובתי: כן, אבל האדם עושה את זה שלא על מנת לקבל פרס. בתמורה הוא מקבל את השגת הבורא, את עולם אין סוף, את החיים הנצחיים והשלמים, שאותם הוא מתחיל להרגיש בעודו חי כאן, בעולם שלנו. הוא מתחיל להיכנס בהדרגה למדרגה של העולם הרוחני, בזה שמרגיש את עצמו בזרם של החיים הנצחיים.

זה משחרר אותנו מכל הבעיות. אנחנו עולים לכזאת דרגה, לכזאת מציאות, שמשאירים את כל המריבות שלנו בגן הילדים הזה, את הדקירות הערמומיות ההדדיות. אנחנו עולים מעל לכל הסחר מכר של השוק הזה ומגיעים לחברה מתוקנת, לחיים מתוקנים, ואפילו לא בעולם שלנו.

כי תיקון בעולם שלנו, זה רק אמצעי שעל ידו העולם הזה, במידת החיבור שלנו, מתחיל לעלות לדרגה של ערכי העולם הרוחני. ערכים רוחניים זה "ואהבת לרעך כמוך".

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 481, 23.12.2014

ידיעות קודמות בנושא:
ממשלה עם לב אחד
על בחירות והתועלת העצומה של איחוד
בחירות: מצביעים לכולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest