דף הבית / המשבר ופתרונו / הצעה מגרמניה: לעבוד פחות

הצעה מגרמניה: לעבוד פחות

 ידיעה: מאות מורים גרמנים, פוליטיקאים מהשמאל ונציגי האיגודים המקצועיים, חתמו על מכתב פתוח שבו הם דורשים לצמצם את שבוע העבודה ל- 30 שעות. לדברי היוזמים, זוהי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם האבטלה הגבוהה והירידה בשכר.

האבטלה הגיעה לשיעור מרבי חדש, ולמי שנשאר מחוץ למעגל העבודה, יותר ויותר קשה למצוא עבודה חדשה. יותר ויותר אנשים נמצאים בסיכון לעוני. אנשים צעירים, נשים מובטלות ואימהות חד הוריות הם בסיכון גבוה להתדרדר לעוני כרוני.

התייחסותי: אנו רואים, כיצד הצעדים שהחינוך האינטגרלי מציע חודרים בהדרגה למודעות הציבור, אבל זה קורה דרך הסבל, ולא דרך הגישה המאוזנת והפחתה מבוקרת בייצור ה"מיותר". בקצב כזה ובצורה כזאת, הירידה במשק תימשך עוד שנים רבות, ותהיה מלווה בסבלם של המונים בכל רחבי העולם, ובאופן טבעי, גם במחאות, בחירות חדשות ובעיות לא רצויות אחרות.

חייבים להסביר לאליטות ולהמונים, כיצד כולנו, בני האדם, מתקדמים על ידי הכוח הטבעי של ההתפתחות – לקראת חברה (כלכלה) של צריכה מאוזנת (הכרחית) וחיבור אינטגרלי כללי. על מנת לעבור למצב הזה, אנחנו צריכים להבין מה שקורה ולהתאים את עצמנו לכך, וזאת ניתן לעשות באמצעות החינוך האינטגרלי.

ידיעות קודמות בנושא:
המומחים מזהירים מפני מחאות חברתיות באיחוד האירופי
יום עבודה של שעתיים יציל את העולם
למה אנחנו עובדים כל כך הרבה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest