דף הבית / אקטואליה / הצלחה של נאס"א

הצלחה של נאס"א

שאלה: לראשונה בהיסטוריה, חללית ששוגרה על ידי נאס"א התרסקה על אסטרואיד ענק והצליחה להסיט אותו ממסלולו. מנהל נאס"א אמר שהם מתכוננים לכל מה שהיקום יחליט לזרוק לכיוון שלנו. נראה שאין גבול ליכולותיו של האדם, אם אנחנו מצליחים להזיז אסטרואיד שנמצא מיליוני קילומטרים מכדור הארץ. מה אתה חושב על זה?

תשובתי: זה טוב ומשמח, אבל אני לא חושב שזו הבעיה. כל האסטרואידים האלה לא מכוונים אלינו סתם, יש בזה הרבה חכמה מצד הכוח הכללי שמנהל את היקום. ולכן אני לא חושב שכדאי לנו להשקיע בזה משאבים רבים, זה אומנם מעניין ומפתח אותנו, אבל עלינו להתפתח להתקרבות לכוח הטוב ומיטיב ששורה ביקום ונסתר מאיתנו. אם היינו מתקרבים אליו, אז היינו מסירים את כל האיומים שקיימים סביבנו.

שאלה: מה יכול לספק לנו ביטחון אם לא מערכות כאלה?

תשובתי: שיש כוח יותר עליון מהאסטרואידים, כוח שכולל הכול ומזיז את כל החלקים בחלל. ואנחנו יכולים להתחבר לכוח הזה ולנהל את היקום יחד איתו. כל זאת על ידי הרצון. אם נרצה להתקרב לרצון של הכוח הזה. הוא רוצה שנפעיל אותו באותה צורה שהוא פועל. הוא טוב ומיטיב לכולם, על כך כתוב "עשה רצונך כרצונו, כדי שיעשה רצונו כרצונך". הכוח הכללי של הטבע הוא הבורא, ואם אתה רוצה להתקרב אליו בכוונה טובה ויפה, אז הוא יעשה אותו דבר כלפיך.

 

שאלה: מהו הביטוי המעשי לכך? 

תשובתי: הביטוי של זה פשוט, תתחיל לראות שבהשפעה טובה שלך על כל בני האדם, תרגיש שיש בידיך כוח לסדר את כל הכוחות סביבך בכל הטבע ועל פני כדור הארץ ובחלל, והכול יהיה לטובה.

 

מתוך התוכנית "מבט פנימי – אקטואליה בראי הקבלה", 16.10.2022

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest