דף הבית / כלכלה / כסף / הצלה מאפוקליפסה בסגנון יוקרתי

הצלה מאפוקליפסה בסגנון יוקרתי

thumbs_44_100_wp.gif

ידיעה: "עשירים קונים בונקרים יוקרתיים": רעידות אדמה, צונאמי, שׂריפות, הצפות ובעיות עם כורים אטומיים הביאו אנשים רבים להרהר בהתכלות של כל הקיים ובביטחון האישי.

אך אפילו להציל את החיים שלהם אפשר בהדר ובנוחות. כנראה, שדווקא זאת הסיבה מדוע הביקוש לבונקרים בסגנון יוקרתי, המגן על בני אדם מכל מיני אסונות אפשריים, גדל בארה"ב מ–20% ל–1000%!

"אנחנו לא יכולים לספק את הביקוש למוצר מסוג זה", כך הודיע ק. תוֹמְפְסוּן, הבעלים של חברת Northwest Shelter Systems , יצרנית של מקלטים פרטיים. מחירו של מקלט נע בין 200,000 ל–20 מיליון דולר.

אחד הבונקרים של החברה, שנבנה בנברסקה, נראה מפואר מאוד: בשטח המשׂתרע בערך על 13 אלף קמ"ר נמצא מרכז רפואי, מטבחים, חדר תפילה, אולם מחשבים, שולחנות ביליארד, תואם מקורי של בית כלא ואפילו מרתף יין מלא לגמרי. בבונקר מסוג זה יוכלו לחיות 950 בני אדם במשך שנה.

נציין שבאמריקה בונקרים יוקרתיים למקרה של סוף העולם, כבר מזמן מהווים ביקוש שהולך וגדל באופן קבוע. מקומות בבונקר יוקרתי נמכרים במחירים הנעים בין 50 אלף ועד מיליון וחצי דולר.

גם ידוע שבמערב מציידים בבונקרים אפילו בתים, למקרה אסונות בקנה מידה גדול. בשנת 2009 בבריטניה הוצעה למכירה אחוזת Golden hill במחיר של 12 מיליון דולר, כאשר היא מצוידת בבונקר עם הגנה מוגברת מקרינה עם מטבח, אמבטיה וכמה חדרי שינה. הבונקר מיועד ל–15 בני אדם.

תגובתי: לאחר הכנה כזאת, אפשר גם לנסות להילחם… קיימת תוכנית, שבהתאם לה הטבע מתכוון להעלות את האדם. תחילה בהתפתחות האגואיזם שלו עד להכרתו כרע, ואחר כך על ידי מכות, לאלץ אותו להתעלות מעליו ולהתאחד. זאת בכדי להרגיש ברצון היחיד המאוחד את הכוח היחיד של הטבע, את החיים הנצחיים והשלמים. אלה שיושבים בבונקר בכל זאת יצטרכו להתנסות ברע ולתקנו לטוב. כיצד? – הם יספרו על זה אחר כך בעצמם…

ידיעות קודמות בנושא:
תיאוריה מערכתית של המשבר
עד טיפת הרעל האחרונה
נותרו עוד 48 שעות עד סוף העולם…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest