דף הבית / כלכלה / כסף / הצבא ידכא את ההתקוממות העממית!

הצבא ידכא את ההתקוממות העממית!

ידיעה: "מרגע הקריסה בשנת 2008, מערכת הביטחון והמודיעין מקדישה תשומת לב רבה לשווקים העולמיים, ולאיום שהם יכולים להוות לביטחון הלאומי של ארה"ב. משך שנה שלמה הצבא ערך תרגיל שנקרא Unified Quest 2011.

במסגרת סדרת האימונים הצבאיים הללו, הצבא דימה מצב של אסון כלכלי רב-מימדי בארה"ב, כשעל רקע הפרות הסדר ההמוניות הצבא יצטרך להבטיח את הסדר הפנימי ולפעול בתנאים של שלטון גלובלי מרוסק וירידה משמעותית בתקציב.

הצבא בחר בתסריט של קריסה כלכלית עולמית, מפני שלאור הביטחון הגלובלי הנוכחי, אירועים מסוג זה התגלו כסבירים. במצב שכזה ארה"ב תקרוס, מה שיעורר אפקט דומינו ויזרע תוהו ובוהו בעולם כולו.

מתוצאותיהם של שלושה ימי אימונים הוסקו המסקנות הבאות: הצבא יצטרך לשנות משמעותית את תיק ההשקעות שלו, לשים דגש על כוחות קלים ולא יקרים. הגדלת תשומת הלב לפעילויות הפנים יכולה להצדיק כל מבנה צבאי שהמדינה יכולה עדיין להרשות לעצמה. הרווח היחיד של הצבא יכול להתבטא בזרם חדש של מתגייסים איכותיים כתוצאה מעלייה בשיעורי האבטלה שיגיעו ל-25 ו-30 אחוזים.

מגיעים דיווחים על כך שהפנטגון מתכוון לאמן 20,000 חיילים כדי שיהיה אפשר לסמוך עליהם במקרה של מתקפות טרור מסיביות או הפרות סדר אזרחיות בעקבות הקריסה הכלכלית. החיילים כבר משתתפים בצורה פעילה בפעילות הפנימית הנרחבת לשמירת החוק והסדר".

התייחסותי: דווקא כדי למנוע התנגשויות בין האזרחים הזועמים לשלטונות, אנחנו מציעים להתחיל להחדיר מראש רשת רחבה של לימוד וחינוך למובטלים החדשים ולכלל האזרחים. רק זה יעזור לכל אחד להבין את העולם החדש שנולד עתה ומה בדיוק הנסיבות החדשות דורשות מאיתנו. זה יאפשר לנו לעבור בשלום את לידת החברה החדשה של הערבות ההדדית.

ידיעות קודמות בנושא:
הפנטגון מתכונן למלחמה כלכלית
בניו יורק נעצרו 500 לוחמים נגד "הטרור הפיננסי"
פעולת מחאה בארה"ב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest