דף הבית / משבר עולמי / הפתרון למשבר נמצא בקבלה!

הפתרון למשבר נמצא בקבלה!

laitman_2008-11-13_6684_70.jpg

עכשיו כל העולם מתחיל להיכנס בכוח למערכת אינטגרלית. אנחנו רואים שכוחות כלשהם שולטים בנו יותר ויותר, ואנחנו לא מסוגלים להתנגד להם. אנחנו חשים את המשבר בכל רבדי החיים. אנחנו מגלים שמשהו נסתר מאיתנו, ואנחנו לא מסוגלים לפעול, לא מסוגלים לשלוט בדבר, אנחנו נפעלים על ידי הגורל העיוור, מבלי יכולת להתנגד לו. בסופו של דבר מתגלה מערכת הקשר המקולקלת בינינו, ויחד עם זאת, ההשגחה הנסתרת שמובילה אותנו, וזה מתגלה לנו דווקא מתוך חוסר היכולת שלנו לעשות משהו בכוחות עצמנו.

וכאן מצפה לנו משבר גדול עוד יותר במבנים הממשלתיים. הם הרי צריכים להוכיח לנו שהם שולטים במשהו ושמשהו נמצא בידיהם. אנחנו נצטרך לגלות ש"לב שרים ומלכים ביד ה'", שכל הממשלות לא עושות דבר. וזה יתגלה לכולם.

מצפה לנו עוד מכה גדולה מצד הטבע, כדי שנראה את עצמנו כקטנים וחסרי אונים כנגד המערכת שהתגלתה. וכל זה מביא אותנו להכרה שאנחנו באמת כלולים במערכת אינטגלית ולא מסוגלים לעשות דבר. מכך יתגלה לנו שגם המחשבות שלנו, וגם הרצונות שלנו אינם שלנו, אלא מגיעים אלינו מהטבע, ששולט בנו בכל מובן. נרגיש שאנחנו כבולים באזיקים – ונתחיל לחפש איך להינצל. בהשפעה של ייסורים או בהימנעות מהם באמצעות חוכמת הקבלה, אנחנו נצטרך לגלות את מערכת הכוחות שבה אנחנו קיימים, מה היא עושה איתנו ולאיזו מטרה.

אז לפני שנגיע לזה, בואו נדמיין לעצמנו שאנחנו ניסוי של הכוח העליון והוא מגלה לנו היום את תוכניתו. האנושות בכל מקרה תצטרך לגלות את הדרישה הזאת מחוסר אונים, תחת השפעה של מכות, או כתוצאה מהפצת חוכמת הקבלה – מה שעדיף בהרבה.

גילוי כל מערכת היחסים, כל רשת הקשרים בנינו לבין הכוח העליון שמנהיג של הטבע – הבורא – הוא שנקרא "חוכמת הקבלה". כל הקבלה מדברת על כך בלבד. (מתוך שיעור על "הקדמה לתע"ס" 7.9.09)

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest