דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הפריט החסר בפאזל של העולם

הפריט החסר בפאזל של העולם

שאלה: למה כתוב, שרק דרך ה"אחוריים", מתוך החושך, אנחנו יכולים לראות את האמת? האם אנחנו רואים משהו חוץ משקר?

תשובתי: אנחנו רואים חיסרון, שאותו צריכים למלא ביחס הנכון שלנו לבורא. האמת כאן, זה גילוי המקום הריק שאותו צריך למלא באהבה שלנו לבורא, כלפי החיסרון כלפי חוסר הגילוי.

הבורא מגלה לי חלק מסוים מכל התמונה הכללית, ואני צריך על ידי העבודה שלי בקבוצה, בהפצה, בכל מיני מצבים שאני עובר, לומר איזה חלק מצורת המשפיע צריך להתגלות בחלק הזה מהתמונה. כאילו שאני ממלא את הפריטים החסרים בפסיפס או בפאזל.

אני מנחש איזו צורה צריכה להיות במקום הריק הזה של הפאזל, כי למעלה יש עננים, למטה יש אדמה, בצדדים יש דשא וחלק מהעץ. כך אני בערך מתאר לעצמי מה צריך להיות באמצע, איזו צורה של המשפיע. אם עובדים בצורה כזאת עם החיסרון שנותנים לי, אז אני אגלה את החלק החסר שבתמונה.

זה נקרא גילוי. הבורא, בזה שמראה לי את המקום של החיסרון, מגלה, מאיר עליי אותו. ולכן אני מרגיש את החיסרון הזה. הבורא מאיר ומשפיע על ידי "אור חסדים" על הרצון לקבל שלי, ואילו הרצון אינו רוצה את "אור החסדים" הזה, אבל מתפעל מאי הרצון שלו בכל מיני אופנים. באופן כזה נבנית בי השליליות של התמונה (הנגטיב) שאותה אני צריך להפוך לצורה חיובית נכונה.

אני צריך לנחש איזו צורת השפעה חסרה לעולם, ליחסים שלי עם בני האדם. כי צורת ההשפעה הכללית שמתלבשת בעולם, זה הבורא. אני בעצמי יכול רק לשעֵר את הצורה הזאת, אבל לא יכול למלא את המקום הריק שלה במקום הבורא, ולכן אני זקוק לעזרתו.

לכן מופיעה בי הנחיצות בכך שתתגלה צורת המשפיע. כי אני רוצה שהעולם בחלק הזה של התמונה יתוקן וישיג השפעה הדדית. כך בהדרגה אני מרכיב את הפאזל הזה.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש 02.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
בחיבוק של החסד הנסתר
צלליות מעורפלות בחושך
חיסרון לדמות של המשפיע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest