דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הפקה תיאטרלית גלובלית

הפקה תיאטרלית גלובלית

העלייה בסולם המדרגות של העולמות הרוחניים מיוחדת מאוד. בכל מדרגה הכול משתנה לחלוטין, כאילו אתה צופה בהצגת תיאטרון שבה כל הזמן מחליפים תפאורה. לכן, בכל מדרגה לא רק התפאורות מתחלפות, אלא גם השחקנים, העיצוב, הווילונות, התאורה, הכול משתנה!

ועלינו לעשות היכרות עם כל מערכה, להכיר את השחקנים הראשיים, ואת השחקנים המשניים, להבין את מהות ההצגה, להתכלל בתוכה, להתחבר אליהם ולמצוא בחיבור הזה, איך להשיג בצורה הטובה ביותר את המחשבה העיקרית של המערכה הנתונה, מפני שהיא לא לגמרי מובנת, לא מורגשת.

עם זאת, מחשבת הבריאה היא תמיד אחת, השגת הבורא. אבל בד בבד הבורא מסתתר ומציג את עצמו בכזאת צורה ובכזה אופן שצריך לרדוף אחריו. לכן נאמר "אל מסתתר". הוא כל הזמן כביכול חומק, מפלרטט עמנו בצורה לא מובנת, מתרחק כמו מישהו שבורח ומפנה מבט לאחור, כמו איילה, כדי שאנחנו כל הזמן נשיג אותו.

כל זה נעשה כי עלינו לגלות את הדברים הייחודיים של ההסתרה שלו בכל מדרגה, בכל פעולה בהצגה הזו שיש בה – 125 מערכות. והמערכות שונות מאוד, לא דומות לחלוטין זו לזו, אבל כאשר אנחנו מפענחים אותן, אנחנו הופכים להיות משכילים, עשירים מבחינה פנימית, מבינים את המחשבה שלו, לשם מה הוא ברא כל פרט, למה הם משתפים ביניהם פעולה באופן הדדי ומה המהות של כל זה.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 05.01.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest