דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / הפצה באמצעות הפרדה?

הפצה באמצעות הפרדה?

שאלה (טימותי, סנט פטרסבורג): למיטב הבנתי, ההפצה של חכמת הקבלה צריכה להתבצע בצורה כזאת: כדי לעורר גאווה לאומית, צריך ליצור את דמותו של האדם עם התכונות שמאפיינות אותו – חביב, משתף פעולה וכו'. אנשים ירצו להידמות לדמות הזאת ולאמץ את תכונותיה. על הדמות הזאת אפשר להתבסס בהפצת החומרים שלנו. מה הן התכונות של ההידמות החיובית הזאת שעליהן צריך לשים דגש?

רבים הטילו ספק בתגובה לבקשתי לעזור במאמץ הזה. אף אחד לא התנגד, אבל גם אף אחד לא תמך באופן פעיל. בסופו של דבר, אני עושה זאת לבד. האם יש טעם להמשיך (כי זו היא הפצה, ולא פעולה קבוצתית)?

תשובה: אתה, טימותי, לא הבנת שהאגו מכל סוג שהוא, כולל הלאומי, לא הולך יחד עם חכמת הקבלה, כי הם נפרדו על בסיס אידיאולוגי עוד בבבל העתיקה:

– אלה שהיו בעד "איחוד מעל ההבדלים" – הפכו למקובלים ונעו לכיוון הבורא על פי העיקרון של איחוד והשתוות הצורה עם הכוח העליון.

– מהלאומנים (או אגואיסטים אחרים) נוצרו עמים בערבוביה הבבלית, ועכשיו מתחילים צירי הלידה של ההשתוות והאינטגרציה, משום שהעולם מתקדם להשתוות הצורה עם הבורא, וזה אומר, לעבר אינטגרציה מלאה, לדמות אחידה של האדם (שפירושו "דומה לבורא"). והפצת החומרים שלנו על החיבור של כולם עם כולם משפיעה על הלאומנים כמו הסמרטוט האדום על השור.

 ידיעות קודמות בנושא:
העם זקוק לנבחרים
להתאחד מעל כל ההבדלים
הנה כדורגל, הנה אינטרנט, הכל בסדר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest