העתיד יבוא מהר

שאלה: בסיום סדרת התוכניות על מורשת בבל, תנסה בבקשה לצייר את העתיד הקרוב או הלא קרוב.

תשובתי: תוכנית הבריאה היא מאוד פשוטה. התפקיד שלה, זה לאלץ אותנו, העָם היהודי, להתחיל לעסוק בתפקידנו, כלומר, לחנך את כל האנושות. מה גם, שאין צורך לחנכה באופן מיוחד, היא תלמד מהדוגמה שלנו.

כלומר, אנחנו רק צריכים להראות לעָם ישראל מהי הצורה הנכונה שלו של המימוש העצמי: באיזה אופן צריך לעצב חברה וקשרים הדדיים בין כל החלקים שלה, באיזה אופן יעבדו התעשייה, המדע, התרבות, כיצד ייראה שיתוף הפעולה ההדדי בין האנשים, כיצד תיראה המשפחה, מה יהיו חוקי ההתנהגות, חוקי המיתוג של חברי החברה וכדומה. ברגע שאנחנו נתחיל לעשות את זה, העולם יתחיל ללמוד מאיתנו.

אני מקווה שזה יתרחש מהר מאוד. אם נשפוט באיזו תאוצה גובר עכשיו הלחץ הגלובלי מצד העולם הערבי, אני צופה שינויים מהירים מאוד בכל העולם ובישראל.

ואנחנו צריכים בכל הכוח לנסות לעשות כך, שהעולם יתקדם לתיקון בדרך הטובה, כדי שהוא יבין את הרעיון שלנו. מה גם, שבראש ובראשונה, עָם ישראל הוא שצריך להבין אותו, כדי שלא תדחופנה אותו לכך כל מיני צרות.

העניין כאן הוא אפילו לא בצרות עצמן, אלא בזה, שהסירוב לבצע את התפקיד שלו מאריך את הדרך ומסיט אותנו לדרכים אחרות לגמרי, שבזה שנשוטט בהן, אנחנו בכל זאת נחזור לאותה הנקודה. במילים אחרות, כל השוטטות הזאת היא חסרת תועלת לחלוטין!

לכן אנחנו צריכים להביא לעָם את רעיון האיחוד, להראות לו שאנחנו נוכל לעשות את זה מהר.

מתוך התוכנית "בבל אתמול והיום", חלק 8, 24.09.2014

ידיעות קודמות בנושא:
ההצלחה מובטחת
תצייר לי עיגול
עדיין לא מאוחר לפנות לדרך הטובה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest