דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / העם המיוחד ביותר בעולם

העם המיוחד ביותר בעולם

שאלה: איך נוכל לחדור לעומק הלב של הערבי ששונא את היהודי ולשנות את ההרגשה הזו?

תשובתי: אני לא מכוון את ההסברה שלי לערבים או כלפי כל אומות העולם, זה בלתי אפשרי וגם לא צריך לעשות זאת. אני פונה ליהודים ואומר "בואו נתקרב ונקיים בינינו יחסים נכונים וטובים", כך נשפיע בצורה נכונה על העולם כולו.

הערה: הגישה שתיארת עכשיו נשמעת מתנשאת מאוד, היא מעניקה ליהודים כוח שאין לאף אחד.

תגובתי: נכון. האם יש בכלל עוד כזו אומה שמונה 15 מיליון איש וכולם מדברים עליה? כולם מרוכזים בה? כולם מסתכלים עליה? כולם שונאים אותה? כולם דוחים אותה כבר אלפי שנים? אין עוד עם כזה. אז למה להתחמק מזה? אל תתעלם מהעובדה הזו, אנחנו באמת מיוחדים, לטוב או לרע, ובינתיים כל הזמן לרע. בואו נהפוך את זה כך שנהיה מיוחדים לטובה.

שאלה: מה זה להיות מיוחדים לטובה?

תשובתי: להתחבר בינינו וכך נשפיע על כל העולם, כך גם העולם יתחבר. יש כאן 15 מיליון אנשים, אם הם מתחברים, כל העולם מתחבר. אם הם רבים, כל העולם במריבה.

שאלה: אתה חושב שיהיה לנו פעם שלום עם הערבים?

תשובתי: אני לא חושב על הערבים ועל אף אחד אחר, אני חושב רק על היהודים. עלינו לעשות שלום בין היהודים, לכן גם התורה לא מתייחסת לאומות העולם, היא מתייחסת ליהודים, כי בקשר בינינו אנחנו משפיעים עליהם.

שאלה: נקודת המבט שלך מאוד שונה ומהפכנית. אלו משקפיים עלינו להרכיב כדי לראות כמוך את פנימיות הדברים?

תשובתי: אני רואה איך מורכבת כל המציאות, איך היא מקושרת בין כל החלקים שלה. ואני רואה במרכז את הכוח העליון ותחתיו את אותה הקבוצה שהתאספה בבבל העתיקה בראשותו של אברהם. ומאז יש לאותה קבוצה משימה אחת בלבד, להגיע ל"ואהבת לרעך כמוך". ומתוך הקבוצה הזאת, הכוח הזה יתפשט לכל העולם, לכל האנושות.

שאלה: אהבה זה כוח?

תשובתי: אהבה זה הכוח הכי גדול ביקום, זה הכוח העליון.

 

מתוך התוכנית "מבט פנימי – אקטואליה בראי הקבלה", 28.6.2021

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest