דף הבית / המשבר ופתרונו / העידן של האנטיביוטיקה עומד להסתיים

העידן של האנטיביוטיקה עומד להסתיים

ידיעה: התפשטותם של החיידקים העמידים לרוב סוגי האנטיביוטיקה הידועות, היא האיום הגדול ביותר על האנושות. החיידקים הופכים חסינים לתרופות מודרניות רבות, ואנטיביוטיקות חדשות פשוט לא קיימות. בעתיד הקרוב, אפילו ניתוחים שגרתיים עלולים לסכן את חייהם של החולים. האפוקליפסה יכולה לבוא בעוד 20 שנים, כאשר כל ניתוח יכול להיות קטלני, מכיוון שפשוט אין לנו אנטיביוטיקות.

הופעתה של האנטיביוטיקה היא אחד ההישגים הגדולים של הרפואה המודרנית. אולם החיידקים מתרבים מהר ומסתגלים אליהם. יש רק אנטיביוטיקה אחת שיכולה להתמודד עם זיבה (גונוריאה, Gonorrhoea). אנחנו בעצמנו "מגדלים" זיהומים עמידים, כשלעיתים קרובות נעזרים בשימוש בסוגים הסטנדרטיים של האנטיביוטיקות.

ארגון הבריאות העולמי קובע, כי אם לא יינקטו צעדים רציניים, אז העידן של האנטיביוטיקה יכול להגיע לסיומו. איך צורך בלצפות לאיזה "תרופת פלא", פשוט לא נשארו אנטיביוטיקות חדשות.

הערה: הטבע "לוחץ" עלינו מכל הצדדים ולא יעזוב עד שנגיע לאיזון עימו. הרי המטרה של האבולוציה היא ליצור את כל התנאים של הדומם, הצומח והחי בשביל התיקון המודע האינטגרלי של האדם, כדי שהאדם ישלים את הטבע עם התיקון המודע שלו, כמו החלק האחרון ב"לגו" הכללי של הטבע. עד שלא נתחיל לנוע לעבר מטרה זו, הסבל יהיה יותר גרוע.

ידיעות קודמות בנושא:
האם החיידקים באמת חכמים יותר מאיתנו?
מנהלת ארגון הבריאות העולמי מחקה את הרפואה המודרנית
בקטריות שאינן פוחדות מאנטיביוטיקה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest