דף הבית / משבר עולמי / העולם שלנו הוא רק הפרוזדור לרוחניות

העולם שלנו הוא רק הפרוזדור לרוחניות

laitman_2009-06_1300_70.jpg

שאלה: היום הוא יום השואה. האם בעזרת חכמת הקבלה, הגילוי הרוחני יכול למנוע את השואה הבאה?

תשובתי: העולם עומד בפני בעיות וצרות גדולות. אנחנו מרגישים זאת, למרות שעדיין אנחנו חיים טוב, כמו בבדיחה על האדם שנופל מקומה עשירית, אך כל עוד הוא עף באוויר, הוא סבור שהכול בסדר.

כל המומחים מדברים על המצב המסוכן שבו נמצא העולם, אפילו בכלכלה שכביכול פורחת. אנחנו בעצמנו מכינים פצצה בעלת עוצמה רבה עם השהייה, וכך זה בכל תחומי החיים. חכמת הקבלה מתגלה כפתרון הכללי לכל בעיות העולם, ולא כדי לחלץ את העולם מהבעיות האלו. הבעיות האלו ניתנות דווקא כדי לסובב את העולם לכיוון חדש. חכמת הקבלה איננה תרופה למכות, כדי שבמקום המכות אתה תרגיש טוב. היא מיועדת כדי להעלות את האדם למימד אחר.

לכן, כל עוד בני האדם לא ירגישו שהם חייבים לא רק להיפטר מהצרות, אלא גם להשיג חיים אחרים, נצחיים ושלמים, יהיה לנו קשה להפיץ את חכמת הקבלה. משום שהיא איננה נותנת פתרון זמני או חלקי. היא מדברת על כל החיים שלך, על כל המציאות הזאת שאותה אתה מרגיש עכשיו, מציאות מדומה ושקרית, זמנית ומלאכותית, כדי שתעלה כמה שיותר מהר ממנה למציאות האמיתית והנצחית. הרי אתה שרוי בערפול חושים, ללא הכרה, כמו חולה במצב אנוש. אתה חייב להציל את עצמך ולהתעלות.

בינתיים האנושות עדיין אינה מרגישה זאת. אך בהדרגה, בשלבים, בזכות הפצתה של חכמת הקבלה, חייבים להביא את דעת הציבור להכרה, שהעולם שלנו הוא רק פרוזדור לעולם העליון, ואנחנו חייבים לעלות ממנו לרוחניות. אז נשיג אותו.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם, "גלות וגאולה", 12.04.2010

רשומות קודמות בנושא:
כל האנושות נמצאת בגלות
בואו נלך בדרך הטובה
נכונות מלאה לתיקון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest