דף הבית / משבר עולמי / העולם נמצא במשבר מזון

העולם נמצא במשבר מזון

ידיעה: מאגרי המזון העולמיים צונחים, וצפויים לצנוח עוד לקראת סוף שנת הקציר הנוכחית, ובכך יחריפו את המצב המעורער גם כך. מחירי המזון יגיעו לשיאים חדשים.

לא מספיק שמצב מאגרי המזון הקיימים מחריף, גם מערכת אספקת המזון הגלובלית בעצמה הולכת ומתדרדרת – המדינות היצואניות מתחילות להגביל את ייצוא התבואה כדי להחזיק את מחירי המזון הפנימיים. ממשלות המדינות היבואניות מתחילות להילחץ.

עם זאת, אין כל סימן לכך שהמנהיגים הפוליטיים הבינו את מימדי ההתרחשות.

העולם קרוב למצב של גירעונות בלתי נשלטים במזון, שגורמים לעליית מחירי המזון, למרידות רעב המוניות, ולבסוף, לחוסר יציבות פוליטית. העולם נכנס לגיאופוליטיקה חדשה של מחסור במזון.

התייחסותי: כבר כתבתי לא פעם, שבהתאם לתכנית הטבע שמתגלה על ידי חכמת הקבלה, עומד לפנינו משבר כללי. הטבע חייב להביא אותנו לשינוי – לתיקון של עצמינו מאינדיבידואליסטים אגואיסטים לאנשי חברה אלטרואיסטים, שמכוונים לאיחוד כולם למשפחה אחת, כיוון שכך פועלת כל מערכת הטבע, ואנחנו התפתחנו עד למצב שבו אנו חייבים להתאים אליה באופן הכרתי. לכן, מכות הטבע על החברה ועל הפרט לא יפסקו, אלא להפך, רק יתחזקו במידה שבה כולנו מתעקשים יותר ויותר, מבלי לרצות להבין ולקבל צורת התפתחות אחרת, של השפעה הדדית ואהבה במקום קבלה אינדיבידואליסטית ושנאה.

אין ספק שבמהלך השינוי שלו, האדם צריך להתגבר על האגו שלו, אבל תחת השפעת הסביבה הנכונה (קבוצה, חברה) ניתן לרכוש את התכונות החדשות באופן מהיר וקל. אחרת, הטבע יאלץ אותנו לעשות זאת בעזרת ייסורים נוראיים. ראה מאמרו של בעל הסולם "החרות", בפרק "דרך תורה ודרך ייסורים".

ידיעות קודמות בנושא:
העתיד של כדור הארץ: בעיות אקלים ומזון
מערכת המזון הגלובלית הרוסה
משבר המזון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest