דף הבית / המשבר ופתרונו / העולם חסר התקנה הזה

העולם חסר התקנה הזה

laitman_2010-04-11_1684_w.jpg

דעה (י. גִילִינְסְקִי, דוקטור למשפטים, פרופסור): פחד נטול מניע, תחזיות אפוקליפטיות, דיכאון, אלה הן האבחנות הפסיכיאטריות הנפוצות ביותר. התחושה שאנחנו כביכול טסים במטוס ללא צוות הטייסים לשדה תעופה שעדיין לא תוכנן.

הנציגים הטובים ביותר ממין Homo Sapiens תמיד שאפו להציג וליישם פרויקט של חברה אידיאלית. אולם המימוש של תקוות לעתיד בהיר וטוב אינו מתקיים. מימדי האלימות הגוברים הולידו סדרה של אנטי-אוטופיות.

האנושות מתקדמת בצעדים מהירים להשמדה עצמית. האלימות מלווה את האנושות לאורך כל ההיסטוריה שלה. זה אלמנט של קיום חברתי, הנושא אופי טוטאלי (אלימות חברתית, דתית, ספורטיבית, השכלתית, חינוכית).

עם הזמן האלימות רוכשת אופי מערכתי, היא מחלחלת לכל תחומי החיים של החברה, כולל לתחום התרבותי, החינוכי, אלימות כלכלית, אלימות פלילית. האלימות בנויה בתוך המערכת. האנושות באופן עקרוני חסרת תקנה ושואפת להשמדה טוטאלית (גרעינית, ביולוגית, טכנולוגית, אקולוגית…).

תגובתי: דווקא אם אנחנו נכיר ונבין את חוסר המוצא המוחלט של מצבנו, אז נוכל ממנו לעבור להבנת הפתרון שמוצע על ידי חכמת הקבלה, כן, עתיד בהיר וטוב, אבל לא על ידינו, אלא על ידי הכוח העליון של הטבע.

ידיעות קודמות בנושא:

אפוקליפסה היום
האנושות זקוקה למקור ידע חדש
בקרוב יתחילו זעזועים גדולים בעולם…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest