דף הבית / אהבה / זוגיות / הסיבה לכל הצרות האנושיות

הסיבה לכל הצרות האנושיות

הערה: מדענים מאוניברסיטאות ברקלי ובר-אילן תישאלו מעל אלף נשאלים, ביררו וגילו שהשורש לכל הצרות האנושיות הן נשים. התברר שנשים נשואות, אחיות ובנות הן האשמות העיקריות בסיבוך חיי היומיום, בשל היכולת שלהן "להפוך זבוב לפיל", לדעת הנשאלים, נשים שולטות בכך באופן מושלם.

תגובתי: נדמה לגברים שזה כך, אולם זו הטעות הגדולה שלהם. גברים ונשים מתייחסים לחיים באופן שונה לחלוטין. גבר הוא כמו ילד שעם השנים רק מחליף צעצועים, ואילו האישה היא יצור בשל שמביט על העולם באופן מאוד מעשי ואחראי. האישה נוצרה על ידי הטבע כדי ללדת, לחנך, לדאוג ולהמשיך את שרשרת החיים.

לגברים קשה מאוד להשיג ולהעריך באופן ראוי את הייעוד הנשי. גברים לא יכולים להרגיש את האישה ולהבין שהדרישות שלה נובעות מתוך הרגשת מציאות אחרת, מציאות "צפופה" יותר. זו הסיבה שמה שנראה לגברים כסיבוך למעשה זו קריאה להתבגר ולהקשיב לאדם קרוב שמבין טוב יותר את החיים. "כל מה שתאמר אליך שרה, שמע בקולה", כך אמר הבורא לאברהם. בכל מה שנוגע לגישה מעשית לחיים, הגבר צריך לשאול את עצת האישה, דווקא האישה מתירה את סבך הניגודים שגברים בדרך כלל רק מסבכים ומהדקים.

אם נשים היו מנהלות את העולם, ללא ספק העולם היה טוב יותר, לא היינו "משחקים" במלחמות ולא מתחרים בינינו. מצד שני, המטרה לא מושגת כאשר לנשים יש את כל השליטה.

המטרה היא שכולנו נחייה כמשפחה אחת שבה שורה הבנה הדדית, ובה החובות והאפשרויות מחולקות בצורה נכונה. משפחה שבה שני חלקי הטבע שבנו מתחברים באופן הרמוני זה עם זו.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן" 30.01.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest