דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / הסיבה להבדל בהתנהגות בין גברים לנשים

הסיבה להבדל בהתנהגות בין גברים לנשים

מחקר: הנשים מתנהגות בצורה שונה מהגברים, כיוון שהרשת העצבית של המוח שלהן שונה מזו של הגברים. מנת המשכל זהה, אבל ניגשים לפתרון המשימה חלקי מוח שונים. האישה היא בעלת יותר תאים האחראיים על שיקול דעת, תכנון ויסודיות.

הגברים מתרגזים יותר, הם בעלי אמיגדלה מוגדלת, שמעבדת את הזעם. התאים ה"אפורים" (האחראיים על החשיבה) ו"החומר הלבן" (Substantia alba) המחבר בין תאי המוח, מחולקים אצל הגבר והאישה באופן שונה. הגברים הם בעלי יותר "חומר אפור" בחלקו של המוח שאחראי על המשכל. לכן הם מתמקדים במשימה אחת ואינם לוקחים בחשבון גורמים זרים כאשר הם ניגשים לפתרון הבעיה.

לעומת זאת, הנשים מחשיבות גם את הדברים השוליים והמשניים, יש להן יותר "חומר לבן" באזור האחראי על המשכל. זה מאפשר להן לעבוד במקביל עם מספר בעיות. לנשים יש יותר תאים באזור במוח שאחראי על האמפתיה, כתוצאה מכך, הן נוטות לבכות לעתים קרובות יותר. לנשים יש יתרון על הגברים בכל הנוגע לאינטואיציה.

כאשר האישה חושבת, הפעילות באזור הימני של המוח עולה, אזור המתמחה בבעיות הרגשיות, האמוציונליות. היא יכולה להבין טוב יותר את שפת הגוף של האדם ואת האינטונציה שלו, מה שהגבר לא רואה, האינסטינקט מאפשר לה להסיק מסקנות ביחס לאנשים אחרים הרבה יותר מהר מהגבר.

הנשים מסוגלות בקלות רבה יותר להסתיר רגשות שליליים, האזור ששולט על הרגשות גדול יותר מאשר אצל הגברים.

לעתים קרובות, האגרסיה אצל הנשים מתבטאת באופן מילולי, בגלל הפעלת אזור הלשון ודיכוי הפעילות הגופנית. באופן כללי, לאישה יש רמת סרוטונין נמוכה יותר, וזה מה שגורם לפעילות יתר של מוקדי המוח העומדים מאחורי הדאגות.

הערתי: חכמת הקבלה, שמסבירה את מוצאו של הגבר ממערכת "זעיר אנפין", ושל האישה מ"מלכות", שמה את הכול בפרספקטיבה הנכונה ומסבירה, כי השלמות של העולם יכולה להיות מושגת רק בהשלמה הדדית שלמה של היסודות הנקביים והזכריים, וכן מסבירה כיצד להשיג את זה.

ידיעות קודמות בנושא:
גברים ונשים מרגישים ומתנהגים כמו זנים שונים
גברים ונשים: שני עולמות
גברים ממאדים, נשים מנוגה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest