דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הסוד הגדול של ספר הזוהר

הסוד הגדול של ספר הזוהר

בכל ההיסטוריה המודעת שלו, האדם מרכיב פאזל, ורואה שהוא לא מצליח להרכיב אותו. שום דבר לא נדבק ולא מסתדר, הכול רק מזיק לו, והוא חי בכך שמזיק לאחרים ומרגיש על עצמו יחס זהה מצידם כלפיו. הוא משתדל במשך אלפי שנים לחבר חלקים עוינים של הבריאה, אבל הם כמובן אינם מתחברים.

חייבת להיות השפעה הדדית, התכללות הדדית, כמו בפאזל, כאשר חלק אחד נכנס לחלק שני, מרצונו, באהבה, כמו גבר לתוך אישה. וזה נקרא זיווג. אבל זה יכול לקרות רק אם קיימת השלמה הדדית של כל אחד מאיתנו כלפי האחר. כך אנחנו בנויים, על ידי מיליארדי שקעים ובליטות פיזיים ורוחניים. מה גם, שזה במרחב רב מימדי, במישור, במספר בלתי מוגבל של מישורים שבהם אנחנו צריכים להתחבר בינינו לכדור.

אנחנו משתדלים לעשות את זה מבלי לשנות את הטבע שלנו. ולכן, ברגע שאנחנו מנסים להתחבר, משהו כביכול מסתדר, אבל אחר כך אנחנו מתפזרים עוד יותר, מה גם, שזה מביא לייסורים ולבעיות.

במשך ההיסטוריה אנו רואים שהאגו שלנו מביא אותנו לבעיות בכל התחומים. אבל מתוך הגילוי שלו אנחנו מתחילים להבין שהחיים בנויים רק על חיבור ואיחוד, על השלמה, על התכללות הדדית. וברמה הזאת אנחנו צריכים לתקן את עצמנו על ידי תיקון האגו של האדם. ועכשיו אנחנו בהכרח חייבים לממש את זה.

ידיעות קודמות בנושא:
הבריאה המפורקת לחלקים, נמצאת בידיים שלך
הפאזל המסתורי של הבורא
פאזל של 7 מיליארד חלקים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest