דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / המשימה האמיתית של מדינת ישראל

המשימה האמיתית של מדינת ישראל

שאלה: מה עומד לפני מדינת ישראל כעת?

תשובתי: הקבוצה שקיבלה את הכלל "ואהבת לרעך כמוך" בבבל העתיקה והתפתחה על ידי הכלל הזה, גילתה שדווקא ההתפתחות האלטרואיסטית הזו, מקנה לה התקדמות מיוחדת, וחבריה התחילו לעסוק בה. הם התחילו להבין, להרגיש ולפתוח את העולם והטבע וכך גילו את יסודות הטבע, הכירו את הכוחות שנמצאים בתוך הטבע, בפנימיותו וכך התקדמו.
במשך הזמן, מדור לדור, הרצון לקבל גדל והם לא הצליחו להתמודד עימו ולהתאים אותו להשפעה הדדית ביניהם לפי הכלל "ואהבת לרעך כמוך", ואז הם נפלו מהדרגה שהיו בה והפכו גרועים יותר מאחרים. בגלל שלהם יש שיטה והם לא יכולים לממש אותה ולא רוצים לממש אותה, הם נכנסים לתהליכים הכי גרועים שיכולים להיות, אומות העולם מתנפלות עליהם וממש מגרשים אותם מתוך המדינות שלהם.
עכשיו, כך קובעים מקובלים, אנחנו נמצאים ב"דור האחרון", ובדור האחרון אנחנו כבר יכולים להתקיים רק בתנאי אחד, שאנחנו מעבירים את השיטה של השפעה הדדית, חיבור הדדי לכל באי עולם. האמת שמלכתחילה השיטה ניתנה לכל באי עולם בבבל העתיקה, אבל שם לא כולם יכלו לקבל אותה אלא רק אברהם וקבוצה קטנה שהתחברה סביבו.
עכשיו אנחנו אלו שנקראים "ישראל", אנחנו חייבים לקבל קודם כל את השיטה על עצמנו, ואז לצרף אלינו כמה שיותר מהר את כל באי העולם. עלינו להסביר ולהשתדל שהם יראו בה שיטה לקיום האמיתי והיחידי של כל האנושות. זה לא כל כך קשה מפני שהאנושות כבר גילתה במשך שנות ההתפתחות הארוכות שלה, שבעצם אין לה אף שיטה או תקווה להתקיים בטוב אלא רק בתקופות שבין המלחמות.
אנחנו נהיה בסכנה גדולה, כמו שכתוב בתורה ובמקורות שלנו, אם לא נממש את השיטה הזו כמה שיותר מהר.

 

מתוך ישיבת כתבים, 1.6.2021

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest