דף הבית / המשבר ופתרונו / המשבר של האיחוד האירופאי מאיים על השלום באירופה ועל הכלכלה העולמית

המשבר של האיחוד האירופאי מאיים על השלום באירופה ועל הכלכלה העולמית

דעה (OECD): אי היכולת לנקוט היום באמצעים יכולה להביא להעמקת המשבר האירופאי ויציאתו מחוץ לגבולות של האיחוד האירופאי, דבר שיביא לתוצאות והשלכות רציניות לכלכלה הגלובלית. אנשים עייפו מהרפורמות, והסבלנות שלהם כלפי כל סוג של תיקונים פיננסיים, נמצאת על הסף. האבטלה הגוברת והקשיים הסוציאליים יכולים להביא לחוסר יציבות פוליטית ותגובה שלילית של השווקים, וכמו כן, לשאוב לתוך המשבר גם מדינות שנמצאות מחוץ לגבולות הפעילות של איזור האירו.

תגובתי: זוהי דעתה של הרשות המוסמכת ביותר של האיחוד האירופאי. אבל מנופים להשפעה על התהליך לא קיימים לאף אחד, מפני שהתהליך הופך מהתפתחות ליניארית (אינדיבידואלית, אגואיסטית) להתפתחות אינטגרלית (עגולה), שאיננו מסוגלים לנהל אותה. כל הכלים הכלכליים והסוציאליים שלנו נוצרו על ידינו במצב של התפתחות (אבולוציה) אגואיסטית ליניארית של האנושות במשך אלפי שנים.

אבל היום, כשהאגו שלנו השיג את ההתפתחות הליניארית (אינדיבידואלית, עצמאית) המקסימלית שלו (דבר שניתן לראות לפי המשבר הכללי והדיכאון, כלומר, החוסר של רצונות חדשים) והתחיל "להתעגל" לגלובלי וכללי (אינטגרלי), אנחנו מגלים חוסר יכולת להבין אותו ועל אחת כמה וכמה לנהל אותו, בעזרת השיטות הישנות שפותחו.

רק חכמת הקבלה, כמדע אודות הטבע שלנו, הרצון, השינוי שלו והמילוי, מסוגלת לתת לנו מכשיר של השפעה על המתרחש עימנו. המקובלים נועדו להביא את הידע הזה לאנושות. קיימת תקווה שהאנשים יוכלו להבחין באמת, דרך כל הדעות הקדומות.

ידיעות קודמות בנושא:
טענות לאירופה
המשבר הכלכלי העולמי מתחזק
שעת השין של גוש האירו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest