דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / המשבר הוא הזמנה לתיקון

המשבר הוא הזמנה לתיקון

המשבר שאנחנו חווים כרגע בעולם שלנו, הוא לא משבר בכלכלה ובכל החיים שלנו, אלא גילוי של חוסר תפיסת המציאות הנכונה. קודם לכן הרגשנו את המציאות כמפורדת ומרוסקת לחלקים נפרדים, שאין ביניהם שום קשר. אין את הטבע האחד, אין את הכוח האחד, אין את המחשבה האחת, אין את המטרה והתהליך של ההתפתחות. ועכשיו, בעזרת המשבר, אנחנו מתחילים יותר ויותר לתפוס את הקשר בין כל חלקי המציאות.

זהו כבר סימן של העידן החדש, של שינוי הפרדיגמה, של תפיסת המציאות החדשה. עכשיו אנחנו מגלים בתוך ההכרה שלנו מציאות מרוסקת, וזה נקרא המשבר הכללי. אבל זהו לא משבר בשום דבר, אלא גילוי שקודם לכן לא היה. קודם לכן חיינו בתפיסת השכבה העליונה של המציאות, ועכשיו מתגלה לנו שכבה קצת יותר פנימית, ואז אנחנו רואים ששום דבר לא מסתדר, שהכול באמת שבור. נכון שזה משבר. אבל המשבר הזה הוא גילוי של המצב החדש והזמנה לתיקון.

מכאן מובן שנוכל לתקן אותו רק אם נתקדם לחיבור בין כל חלקי המציאות, ונגלה בתוך החיבור הזה, בתוך המערכת, את החוקיות שקיימת שם, את צורות היחסים השונות, הזרמים השונים. בקיצור, נתחיל לראות אותה בצורתה הנכונה.

מה אנחנו צריכים בשביל זה? – ודאי ששום דבר מהעולם הזה לא יעזור לנו. הרי זאת לא התפתחות אגואיסטית, אלא תיקון האגו, שמתגלה בצורה של משבר. משמע, שחוץ מהאור המחזיר למוטב, שום דבר לא יעזור לאנושות. לכן מתגלה חכמת הקבלה, שיטת התיקון. ולכן אנחנו צריכים להעביר דרכנו את האור הזה לעולם. עבורנו הוא יהיה האור המחזיר למוטב, אבל עבור האחרים זה יהיה סדר חדש ונכון של העולם, כדי שהוא לא ייראה להם כשבור. זה יהיה התיקון עבורם.

לכן אנחנו צריכים להבין שהכול נקבע על ידי הגישה הזאת. אנחנו צריכים לראות את העולם כשלם אחד, ולהסביר זאת לאחרים. אבל להם אנחנו פשוט מסבירים את זה מתוך נקודת מבט מדעית, בדומה למדענים רבים. ועבורנו האיחוד הזה מסמל רצון אחד, שכולל בתוכו 620 (תר"כ) רצונות, שאותם אנחנו צריכים לחבר יחד. ואין שום דבר חוץ מתפיסת האדם שצריך להגיע למצב שבו הוא יראה את כל המציאות כגוף אחד.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 10.01.2012

ידיעות קודמות בנושא:
סוף לאשליה או החלפת הפרדיגמה
גילוי העולם החדש
כללי המשחק החדשים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest