דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / המקום הטוב ביותר על פני האדמה

המקום הטוב ביותר על פני האדמה

כנס בולגריה. שיעור מס' 4.

שאלה: מקודם אתה אמרת, שאפשר לבצע עבודה רוחנית תוך כדי ישיבה מאחורי מסך המחשב. אז למה אמרת עכשיו, שמי שלא הגיע לכנס הפסיד?

תשובתי: כאן שאלו אותי שאלה, האם יש בעולם מקומות אנרגטיים, קדושים, מיוחדים, שבהם הרוחניות מורגשת יותר מאשר במקומות אחרים. אני עניתי, שאין כאלה מקומות. הכול בעולם נמצא בשליטת הכוח האחד והיחיד, האור העליון, שנמצא במנוחה מוחלטת וממלא באופן שווה את כל החלל.

חוץ מזה, אמרתי, שאם האדם רוצה להתקדם, אז הוא צריך למצוא מקום טוב. מה זה אומר? ישנם מקומות, שבהם הכוח העליון מתגלה יותר, ויש מקומות שבהם הוא מתגלה פחות.

הכוח עצמו קיים בכל מקום, אבל אם במקום כלשהו ישנה קבוצת אנשים שעוסקת בקשר ביניהם, אז הם עושים מעצמם, מהקשר ההדדי שלהם, גלאי של הכוח הזה. הם תופסים אותו, הוא חי בהם, הם מגבירים אותו על ידי שיתוף פעולה הדדי שלהם.

אין זה אומר, שאם אני אחיה בדירה סמוכה כשכן עם קבוצה כזאת, אז אני אהיה תחת השפעתה הטובה. אבל אם אני אכנס לתוך הקבוצה הזאת ואשתדל להתאחד איתה, אז אני אהיה תחת השפעה של מה שהחברים צוברים ביניהם, ואז אמצא מקום טוב על פני האדמה.

באופן כזה, לא במקומות גיאוגרפיים, לא באבנים, לא בעצים ובשאר החפצים אין שום דבר קדוש. הקדושה נמצאת שם, איפה שמתאספים אנשים שרוצים להידמות לפי התכונות ההדדיות שלהם לכוח העליון. דווקא בקרב אנשים כאלה אתה יכול להתקדם מהר יותר. זה המקום של הברכה הכי טוב.

לכן אותם האנשים שלא הגיעו לכנס שלנו הפסידו הרבה מאוד. הם לא נכללו באותה הברכה, באותו הטוב שהיה כאן במשך היומיים האלה. חבל, מפני שהם לא ימצאו מקום אחר כזה. לאדם בחיים יש מעט מאוד הזדמנויות כאלה וצריך לנצל אותן.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס בולגריה, 11.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מקום טוב להתפתחות הנשמה
לפתח רגש לבורא
המקום שאינו קיים על המפה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest