דף הבית / כלכלה / כסף / המכון לחקר העולם שלאחר המשבר מזהיר: תצפו לסערה! (חלק ט"ז)

המכון לחקר העולם שלאחר המשבר מזהיר: תצפו לסערה! (חלק ט"ז)

מתוך דו"ח התוצאות של המחקר הבינלאומי:

  • אני מקווה שהעולם סוף סוף למד את הלקח שלו והכול ישתנה באופן שורשי. כפי שכבר ציינתי, העסק היום הוא כבר לא אותו העסק שהיה קודם. ההחלטות והעקרונות צריכים להתקבל על ידי אותם הכוחות שלוקחים בחשבון את הפוליטיקה הכלכלית של כל המדינות, שמכוונת לטובת הכלכלה הגלובלית, ולא על ידי מדינות נפרדות נבחרות שיכולות להיות מחוברות עם השווקים שלהם (אֵדוּארד דג'וסֵף רֵדמוֹנְד, ארה"ב, נשיא של ERE Corp).
  • לאחר המשבר הזה או המשבר הבא, אם לא ינקטו מידות מיידיות, האנשים יפסיקו להיות צופים ממושמעים. על ידי השימוש בטכנולוגית התקשורת המודרנית (SMS, אינטרנט, וכדומה), הם יוכלו ליטול חלק בגיוס נגד חוסר צדק ובשימוש לרעה בשלטון. זמני השתיקה הסתיימו. (פֵדֵרִיקוֹ, מָאיְאוֹר, ספרד, נשיא הקרן Cultura de Paz).
  • העולם ישתנה באופן קיצוני, אולם לא מייד, אלא כעבור זמן מסוים. התהליך כבר החל. (אָרְטָשֵס גָזָריָן, ליטא, מייסד בית הספר לדמוקרטיה וניהול(School of Democracy and Administration) )
  • יהיה ניסיון לשמור על הכול כפי שהיה, אבל החזות של המודל הגלובלי תשתנה. (ווָלֵרִי גֵאֵאץ, אוקראינה, מנהל המכון לכלכלה של האקדמיה הלאומית למדעים של אוקראינה).

ידיעות קודמות בנושא:
המכון לחקר העולם שלאחר המשבר מזהיר: תצפו לסערה! (חלק ט"ו)
המכון לחקר העולם שלאחר המשבר מזהיר: תצפו לסערה! (חלק י"ד)
המכון לחקר העולם שלאחר המשבר מזהיר: תצפו לסערה! (חלק י"ג)

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest