דף הבית / אקטואליה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבחירה החופשית האמיתית צריכה להתחדש בכל רגע ולא להיות תלויה בממשלה ארצית. בכל רגע כדאי לעצור לרגע ולשאול: בשביל מה אנחנו חיים, בשביל מה אנחנו קיימים? מי מנהל את החיים שלנו? מי באמת הראש?

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להזכר במקור אחד – בחוק האחד של הטבע – חיבור בין בני האדם בהתאם לכלל הגדול של התורה – "ואהבת לרעך כמוך".

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין צורך להעלים ולהסתיר את ההבדלים בינינו. אנחנו לא צריכים להיות צבועים ולהסכים עם הדעה של הזולת. עלינו להתגבר על התהום בינינו, לפתוח את מטריית האהבה מעל אי ההסכמות, כיון ש"על כל פשעים תכסה אהבה". האהבה עושה אותנו לעם. האהבה – היא הבחירה הנכונה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין לנו בחירה. כולנו אגואיסטים. אך המצב הבטחוני בישראל דורש קואליציה רחבה – כל הימין צריך להתאחד ולעמוד בראש הממשלה. עכשיו על כל אחד להראות כיצד הוא מתעלה מעל האינטרסים הפרטיים לטובת הכלל, למען ההצלה הכללית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לראשונה בהיסטוריה המבנה החברתי שסיים את זמנו לא מתחלף כפי שזה קרה בכל התקופות, על אף שהפסיק לתפקד כבר משנות ה-90.
על פי הקבלה: ההתפתחות תמיד התרחשה מתוך התפתחות האגואיזם. אך כעת היא צריכה להחליף את יסודה – בהתפתחות הפוכה מהאגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מבוכה מרחפת באוויר אחרי הבחירות. אחרי 70 שנות קיום המדינה, הגענו למבוי סתום.
המוצא הטוב ביותר כעת הוא – איחוד הכוחות של מפלגות הליכוד, כחול לבן וישראל ביתנו. לשלושת המפלגות האלה מטרות לאומיות ברורות והן קרובות זו לזו מבחינה רעיונית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו עם אחד. חשוב שנחזור למחשבה בריאה ונחסל את האויב העיקרי שלנו – את המלחמה שלנו זה עם זה. אסור לנו להיות תלויים בחסדיהם של כל אחד מהמנהיגים. עלינו להיות תלויים בכוח החברה, בכוח הקשר בינינו – בכך טמונה ההצלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לשים קץ למאבק על "כס המלכות", למשחקי היהירות והגאווה, ולבחור בכוח היחיד, שמאחד ושולט בכל כוחות העולם שלנו – הכוח העליון. עלינו להעדיף את המרכיב היהודי העיקרי, שבזכותו אנחנו נקראים עם – חשיבות הקשר בינינו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest