דף הבית / חינוך, ילדים / המהפכה ההומוסקסואלית מלמעלה

המהפכה ההומוסקסואלית מלמעלה

laitman_2009-03_4166.jpg

דעתו של ו.לינדרמן (V.Linderman): הנושא של ההעדפות המיניות מוביל את הפוליטיקה העולמית. ואף על פי שאנחנו לא רואים את האפליה של בני המיעוטים מטעמי מין, התנועה הזאת בהתמדה מעורערת "מלמעלה" – ממשלות קוראות להכיר את ההזדווגות בין שתי נשים ושני גברים כנורמה, ולא כסטייה.

אין התנגדות, כיוון שהתנועה ההומוסקסואלית בעצמה היא תעשיית בידור ולא מאבק על זכויות. היא יותר דומה לתוקפנות.

הפרלמנטים של המדינות האירופיות מצביעים בעד לגליזציה של נישואים חד-מיניים. ברור שכאן מעורבים משאבים ניהוליים ופיננסים עצומים.

אבל הפרלמנטים האלה נבחרו באופן דמוקרטי על ידי רוב האוכלוסייה שחושבת במושגים מסורתיים. מדוע הרוב הזה אינו מתנגד?

הטענה שהעתיד שייך להומוסקסואלים – אנשים צעירים, נאורים, שמתלבשים על פי צו האופנה ועובדים כמתכנתים ומנהלים, היא תעלול פרסומי מתוחכם. ואלה שנגד ההומואים, הם אנשים שמפגרים בהתפתחותם ואף אחד אינו רוצה למצוא את עצמו בקרב ה"מאובנים".

המהפכה ההומוסקסואלית מלמעלה אינה מכריזה על מטרתה, אבל ברור שהמטרה שלה היא לא להציל את ההומואים, אלא להפיץ את האידיאולוגיה הטוטלית החדשה, אשר באמצעות המניפולציה רוצה להפוך את האדם לייצור ללא זהות מינית, ולמעשה, לסרס אותו.

התייחסותי: המשימה השנייה של המהפכה היא לאשר שימוש בסמים במסווה של הגבלת העישון. המשימה השלישית, היא לערער את המשטרים בכל מדינות העולם על ידי מלחמות פנימיות. בהמשך תבוא לידי ביטוי פעילות עקבית נוספת – וכל זה כדי לשמור על השלטון.

ידיעות קודמות בנושא:
הכרה בנישואים חד-מיניים
ערכי המשפחה, תחת הסכין!
הסוף למשפחה!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest