דף הבית / המשבר ופתרונו / המדענים פיתחו תרופה לסכסוכים

המדענים פיתחו תרופה לסכסוכים

ידיעה: פסיכולוגים מאוניברסיטת נוטינגהאם יצרו תרסיס הורמונלי, אשר משלים בין בני זוג מסוכסכים. בהרכבו נמצא "הורמון החיבוקים", האוקסיטוצין, אשר מגביר את הרגישות אצל הגברים ומרגיע את הנשים. האוקסיטוצין מופרש בגוף באופן עצמאי, הוא מגביר את החשק המיני ואת הרגשת האמון בבן הזוג, הוא אחראי על הקשר הרגשי בין האם לילדה. יעילותו של התרסיס הוכחה בניסויים קליניים.

הבדיקה הרפואית אישרה, כי אצל המשתמשים בתרסיס לא נמצא גירוי יתר במערכת העצבים של הנשים, ואילו אצל הגברים נמצאה ירידה בדרישותיהם לנשים, ועלייה בחביבות. הרופאים הצהירו, כי השימוש בתרסיס פעמיים ביום מגביר את הפעילות המינית הזוגית, ומעודד הבנה בין בני הזוג.

עתה, כל זוג שרוצה לשמר את אהבתו, להחזיק ביחסים חמים למשך שנים רבות, אינו צריך להיכנע ללהט הוויכוחים, אלא יכול להשתמש בתרסיס "הפיוס", אשר לא יאפשר לבני הזוג לריב ארוכות ולצבור עלבונות, וכתוצאה מכך, יגרום לנישואים מאושרים יותר.

הערה: אין ספק, שאפשר ליצור כל מיני תכשירים הורמונליים, שיעשו מאיתנו "זומבים" עם חיוך מאושר על הפנים בכל המצבים בחיים. אולם, הטבע מכוון לתיקון האגו שנברא בתוכנו בכוונה תחילה, ולא ל"הרדמתו" (אִלחוש). בסופו של דבר, הניסוי הזה יגלה את תוצאותיו הנוראיות הייחודיות, ובכל מקרה, הטבע ינצח ויחייב אותנו בצורה פיקחית לעסוק בחינוך מחדש של עצמנו, על ידי שיטת ההשכלה והחינוך האינטגרלי.

ידיעות קודמות בנושא:
הכימיה של האהבה
נישואים: ציפיות ומציאות
חיבוקים עם אנשים אהובים מחזקים את הבריאות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest