דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הכנס הוא לא למעני

הכנס הוא לא למעני

בעוד חודש, ב -1 בנובמבר יתחיל הכנס שלנו בבולגריה, שאני תולה בו תקוות רבות. הכנס לא יקר יחסית ויערך במקום נעים. אני מזמין להשתתף בו כל מי שיש לו אפשרות. חייבים להתכונן. אני אגיע יום לפני הפתיחה, אז תבואו גם אתם אם תוכלו, ואנחנו נעשה טיול באזור ו"חימום" לפני הכנס.

בגדול, הכנס הזה מיועד לא רק לאזור הבלקן. ברור שישתתפו בו הרבה אנשים ממזרח אירופה וגם מרוסיה, אוקראינה, תורכיה, הארצות הבלטיות ומכל "הכלי העולמי". תוכנית פגישתנו כוללת גם את החינוך האינטגרלי וגם את חכמת הקבלה. אנחנו נדון על נושאים רבים, ועל שאלות בנושא הפצה וחינוך עם הקבוצות המשתתפות כדי לצרפן לתהליך הכללי.

אני מצפה בקוצר רוח לאירוע הזה. אני מניח שכל אדם מבין במידה זאת או אחרת שדווקא כך הוא מתקדם בדרך הקצרה והבטוחה ביותר למטרת הבריאה, למימוש עצמי. לכן, כל אחד חייב להשתתף מכל הלב בכנס הקרוב. כי אין אמצעי יותר עוצמתי מהשתתפות בכנס למען האחרים. זה האמצעי היעיל ביותר להתקדמות ולגילוי הבורא.

שאלה: כיצד ניתן להתעלות מעל כל ההבדלים, הבדלי הלאום, מעל מחסומי השפה ולהתחבר יותר חזק?

תשובתי: זאת מטרתנו, להתעלות מעל כל ההבדלים, כל המסכים, כל החומות שמפרידות בינינו. כי אם לא הם, אנחנו כבר היינו יכולים להיות נשמה אחת. אבל אחרי "שבירת הכלים" כל אחד נמצא בתוך ה"קליפה" שלו, ובסופו של דבר כולנו כמו אגוזים בשק, מחוברים רק על ידי נסיבות חיצוניות ולא על ידי הקשר הפנימי…

מתוך שיעור על פי מאמרו של בעל הסולם "מצווה אחת", 30.09.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הכנס בניו ג'רזי: מאוחדים בפני האחד
כנסים: לבקוע את המעטפת של העולם הישן
כנס משפחתי באירופה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest