דף הבית / אקטואליה / הכישלון של כוחות הביטחון הבלגיים

הכישלון של כוחות הביטחון הבלגיים

הערה: נחשפו הסיבות לכישלון של כוחות הביטחון בבלגיה. הסיבה הראשונה היא הפילוג והאיבה ההדדית הממושכת בין הפלמים שבצפון לוולונים שבדרום. הסיבה השנייה היא, חוסר רצון פתולוגי להכיר באופי המלחמה שהכריז הג'האד האיסלאמי על כל צורותיו של העולם החופשי.

התייחסותי: דווקא מסיבה זו נחלשת מאוד המודעות לסכנה מפני הטרור, זה לא מפורסם ולא מובהר בשום מקום. המדינה לוחצת על העיתונות, מאחר וכבר מזמן בכל המדינות העיתונות והמדינה עובדות במשותף. זה איננו סוד, העיתונאים פועלים בדיוק לפי הוראות המדינה ואומרים: "אין אצלנו טרור. ישנם מחבלים בודדים שאותם עלינו לחשוף ולבודד מהחברה. זה לא שייך למסה העצומה של המוסלמים שמילאה את המדינות שלנו".

הערה: המסה הזאת למעשה הכריזה מלחמה על אירופה.

התייחסותי: הם טוענים "אין שום מלחמה!", "אלה בני אדם ידידותיים ונחוצים לנו. רק יש ביניהם לפעמים קיצוניים. רק מהם עלינו להיפטר, ואילו כל היתר אנשים טובים מאוד".

הערה: כפי שהתברר, ישנה סיבה נוספת לכישלון של כוחות הביטחון בבלגיה, וזה מאשר פעם נוספת את מה שאתה מדבר עליו כל הזמן. מנחה הטלוויזיה הישראלי, יעקב איילון, ראיין פוליטיקאי בלגי רם דרג מהמפלגה הסוציאליסטית, וביקש לתת פרשנות לפעולות הטרור בבלגיה. הפוליטיקאי טען שבגל הטרור שהציף את אירופה אשמה ישראל, שכבשה שטחים ולא מבצעת את  התוכנית לכינונה של מדינה פלשתינאית.

התייחסותי: כן, הם אומרים באופן ברור מאוד: "אתם הופכים את המזרח התיכון לחבית נפץ נוראית, אתם זורעים שם רעב וייסורים. בני אדם בורחים משם כמו מטורפים לאן שרק אפשר. תראו מה עשיתם בעירק ובסוריה…".

שאלה: אבל מה הקשר שלנו לזה? איפה ההגיון?

תשובתי: "לא, זה אתם, אתם. ה"מוסד" שלכם ארגן זאת בכוונה כדי שהם לא יתנפלו עליכם עם הזעם המוצדק שלהם. ולאחר שהאוכלוסייה שוחרת השלום והמסכנה בורחת מהמקומות האלה, אנחנו נאלצים לקבלה ולסבול בגלל התוקפנות שלכם".

שאלה: ואיפה כאן "המדינה האיסלאמית" ששוחטת מוסלמים?

תשובתי: "אין שום מדינה איסלאמית! יש שם כמה מטורפים קיצוניים, והסיבה היא בכלל לא במיליוני הפליטים. זה רק מפני שאתם זורעים ייסורים בכל המזרח התיכון. על ידי השיטות היהודיות החכמות שלכם, אתם חותרים תחת כל המדינות השכנות ולא ידוע איך אתם בכלל משפיעים עליהם מבחינה פוליטית וכלכלית ובמיוחד מבחינה פסיכולוגית. בני אדם פשוט לא יודעים לאן לברוח מכם."

שאלה: כלומר אתה בכל זאת משוכנע שהקולות הבודדים הללו ייהפכו לקול אחד של אירופה?

תשובתי: בוודאי. היטלר היה לבד וכולנו ראינו מה הוא עשה. הקרקע קיימת, היא רק "מחכה" שייפול לתוכה זרעון, ואז כל העולם יתלקח נגד ישראל! זה העתיד שלנו, אם לא נתעשת ונתחיל להתנהג בצורה כזאת שמזמינה את הכוח העליון. הכוח העליון הוא ש"מסדר" לנו את כל הנסיבות הללו, כדי שנתחיל לעבוד בכיוון ההפוך והחיובי. את כל זה מנהל הבורא. זוהי הפעולה האמיתית שלו. יד הבורא בכל. אין עוד מלבדו. אנחנו אשמים בכך שאיננו מאזנים בין שני הכוחות שקיימים בעולם: החיובי והשלילי. לכן זה קורה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן 10.4.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest