דף הבית / חכמת הקבלה / שורשים רוחניים / הכול תלוי בשורש הנשמה

הכול תלוי בשורש הנשמה

שאלה: בכל מקום אני תמיד מבדיל את ה"אני" שלי. הרגשת הניתוק מאנשים אחרים לא מאפשרת לי להתחבר איתם, אני דוחה אותם. מה עליי לעשות?

תשובתי: אני מבין אותך טוב מאוד, אבל אתה לא היחיד, למעשה זה כך אצל כולם. ישנם אנשים שקל להם להגיע למגע עם אחרים, ישנם כאלה שקשה להם, וישנם כאלה שלא מרגישים את האחרים, הם חיים לעצמם ומתנהגים כאילו סביבם נמצאים צמחים ולא בני אדם, הבורא ברא אותנו כאלה.

לכן, אתה לא צריך להשוות את עצמך לאחרים ולהיעלב. זה תלוי בשורש הנשמה שלך. כשתתפתח באופן קבלי תגלה שהכול נובע מהשורש הזה, לנשמה יש את "הרשימו" (הגֵן הרוחני) שלה שקובע את כל מה שיש בך. לכל אחד מאתנו יש את הגֵן הרוחני הייחודי שלו והוא לא דומה לאחרים בדבר. זה המקום שלנו במערכת הכללית של "אדם", בנשמה הכללית,  והוא רק שלי, רק שלך וכולי. המקום הזה קובע את כל התכונות הפיזיות, הביולוגיות, גנטיות והרוחניות שלנו, וכל מה שרק תרצה, הוא קובע גם את הגורל שלנו.

אם היינו מכירים בוודאות את הגֵן הרוחני שלנו ואת מיקומו על פני הקואורדינטות שלו בנשמה הכללית, היינו יכולים לחשב את מה שנוגע אלינו ולא היה נשאר דבר לא מובן, לא בנו ולא בחיים שלנו ולא במה שהתרחש, מתרחש ויתרחש. אבל בינתיים זה סגור בפנינו. האדם ישיג הכול במידה והגילוי לא יפריע להתפתחותו הרוחנית אלא רק יעזור לו.

מתוך שיעור וירטואלי, 9.12.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest