דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הכול תלוי ברצון שלנו!

הכול תלוי ברצון שלנו!

שאלה: האם נצליח להגיע בכנס למדרגה רוחנית קבועה?

תשובתי: בכנס נוכל להגיע, אם לא למדרגה רוחנית קבועה, אז לפחות למדרגה רוחנית זמנית. היא תיתן לנו רשימות ותיצור בנו תמונה רוחנית מסוימת, שאליה נוכל להשתוקק לאחר מכן ולעורר אותה שוב ושוב בתוכנו. לכן, אנחנו חייבים לרצות שלפחות בצורה זמנית תיווצר בנו ההבנה של הרמה הבאה של הבריאה, של המצב הבא שלנו. ולאחר מכן כבר יגיע גם המצב הקבוע. זאת לא בעיה. האדם כבר יבין בצורה מדויקת למה הוא משתוקק.

אנחנו יכולים להגיע אפילו למצב רוחני קבוע. זה תלוי ברצון המשותף שלנו. אם נרצה – הכול אפשרי! לא משנה היכן האדם נמצא בזמן הכנס. אם הוא לא יכול להגיע מסיבות שאינן תלויות בו (מחסור בכסף, תנאי העבודה, המשפחה וכן הלאה) – לא חשוב. תשתדלו להיות איתנו באותו הזמן בכל האירועים שלנו. אנחנו נהיה פתוחים בשבילכם 24 שעות ביממה. גם אם נלך לישון לזמן מה ואתם תראו אולם ריק שיש בו כמה עשרות בני אדם שמכינים אותו להרצאת הבוקר – בכל זאת, תהיו יחד איתנו!

כל מה שנלמד, יעלה מייד לאתר. ומי שאין לו אפשרות להיות איתנו בזמן אמת, יוכל מייד לראות, לשמוע ולספוג את כל האירועים שלנו. אנחנו נעשה את הכול כדי שתהיו איתנו פיזית, ואתם תעשו את הכול כדי להיות איתנו פנימית, רוחנית. תמיכתנו מובטחת לכם.

בעיקרון, כל ההרצאות שאני מעביר עכשיו, כל הלימודים שלנו, מכוונים להכנה לכנס, כדי לזרז, לחמם, לארגן, לעצב את כולנו כך שב-72 השעות הללו אנחנו פשוט "נתחבר", ובחיבור הזה נגלה את העולם העליון.

מתוך השיעור הווירטואלי, 06.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
שהאור יתגלה ויאיר את העולם
בואו נתנפל יחד על פרעה
לפני האירוע החשוב ביותר בחיינו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest