דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / הכול תלוי באיחוד היהודים

הכול תלוי באיחוד היהודים

שאלה: אם כל המציאות זו הנהגה של הבורא והוא היחיד, אז גם הפלישה של היטלר נכללה בתוכנית ההנהגה, איך הבורא קירב בזה את האנושות למחשבת הבריאה שלו?

תשובתי: בוודאי, הכול נובע רק מהבורא, ואף אחד מהמבצעים של הפעולות הללו אינו אשם בפני עצמו. הוא בסך הכול בובה על חוט. למרות שלאדם אחד יועד להיות מוליך של הכוח הטוב בעולם שלנו, ולאדם אחר יועד להוליך את הכוח הרע, למעשה אף אחד אינו בוחר בעצמו את המשימה שלו.

לכן, מנקודת מבטה של חכמת הקבלה, אין אשמים או חפים מפשע. הכול תלוי רק ברצון לבצע את היעוד שלך. במה שנוגע לשואה, אז כבר דיברנו על כך לא פעם, שהכול מתרחש רק כדי לחייב את היהודים, כמי שמחזיקים בשיטת התיקון של האנושות והבאתה למערכת אחת יחידה, ליישם בעצמם את השיטה הזאת ולהראות דוגמה לאחרים. על היהודים להיות "אור לגויים", כדי שכולם יכירו את האפשרות להשיג איחוד, ובתוך האיחוד לגלות את הכוח העליון היחיד בטבע.

זו המטרה העיקרית לשמה קיימים היהודים, אותה קבוצה שהתאספה בעבר מנציגים של אומות העולם בבבל העתיקה. ולכן, אם הם ישיגו איחוד, הם יוליכו את האור העליון של האיחוד דרכם לכל אומות העולם ובסופו של דבר, כולם ישיגו קיום נכון וטוב, הידמוּת לטבע/לבורא.

הכול תלוי רק באיחוד של היהודים ביניהם. זה קשה מאוד, מפני שהיהודים הם קבוצה נבחרת מכל אומות העולם והם נמצאים בריחוק עצום זה מזה. כדי לקרבם באופן כלשהו ולא לתת להם להתפזר לקצוות שונים של העולם, קיימים אסונות כמו שואה, הם היו בכל הזמנים, כדי לחייב שוב ושוב את היהודים להתקרב. אין מוצא אחר, מפני שהיהודים לא רוצים לעשות זאת בעצמם.

היום אנחנו נמצאים שוב במצב שבו או שהאנטישמיות על ידי הלחץ שלה תחייב את היהודים להתאחד ולהראות לעולם את שיטת האיחוד, או שהם בעצמם יעשו זאת מרצונם החופשי. מה גם שהבעיה היא לא רק ביהודים. הם בסך הכול מתחילים ליישם את שיטת האיחוד של העולם, אבל בסיכומו של דבר, כל העמים צריכים לסיים זאת. הכול למען האנושות. לכן, עד שהיהודים יתאחדו, כל העולם יקלל וישנא אותם. אבל ברגע שהם יתחילו להתקרב, העולם יבין שהם נושאים עבורו רק טוב. נקווה שכך גם יהיה.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 27.01.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest