דף הבית / קבלה ומדע / טבע / הכול בסדר, חברים?

הכול בסדר, חברים?

laitman_2010-12-14_9651_us-70.jpg

בעל הסולם, מאמר השלום: "חובה להתייחס בזהירות לחוקי הטבע".

דמיינו לעצמכם. כך כתב אדם שחי לפני 100 שנה בפולין, במדינה חקלאית מתפתחת בפרברי אירופה.

הוא כתב על דברים שרק כיום אנחנו מתחילים לחוש אותם במלואם. כתב שעלינו להתייחס בזהירות רבה לחוקי הטבע, אחרת הוא יציב בפנינו כאלה תנאים, יעמיד בפנינו כאלה אתגרים שלא נוכל להתנגד אליהם בשום צורה.

אנחנו רואים את אסונות הטבע המתרחשים בכל העולם: שיטפונות פתאומיים באמריקה, שריפות ברוסיה, רעידות אדמה וצונאמי בכל היבשות. זה רק משב רוח קליל מסערה מטילת אימים שמתקרבת אלינו.

לכן צריך להבין מהו המקור לכל הבעיות הללו. על כך כתב בעל הסולם, שחוסר ההבנה שלנו את חוקי הטבע, ואי ציות לחוקי הטבע הוא שמוביל לאסונות.

כשאנחנו מסתכלים על המתרחש אנחנו רואים שהממשלות ואמצעי התקשורת מסיחים את דעתנו מהבעיות הגלובליות שמתעוררות. הסיבה היא שאין להם פתרונות לבעיות אלה. אין מענה למשבר הכלכלי משום שכל המדינות בחובות, הרי לכסף מנייר אין כיסוי. לכן עלינו לשלם בירידה ברמת החיים.

אותן בעיות בחינוך, בסמים, בדיכאונות, בגירושין וכו'. הבעיות הגדולות ביותר הן באנרגיה, כי באמצעות האנרגיה שנשארה נוכל רק לרכך את המשבר, לרדת משיאו בהדרגה ולא במכה; להחליש את המחסור הפתאומי באנרגיה שייווצר בעתיד.

לא נוכל למצוא תחליף לפחם, לגז ולנפט לא באנרגיה של שמש, של רוח, של גאות ושפל, לא באנרגיה האטומית ולא בכימית. אין מקורות חלופיים עם אותו לחץ, עם אותה כמות של אנרגיה שנוכל לקבל, להעביר, לעבד לצורות שאנחנו צריכים.

לכן בפנינו משבר עצום. הרי ללא אנרגיה ייעצרו מעליות, רכבות, מכוניות, הספקת מוצרי מזון והסעות.

לכן אנחנו יוצרים אתר שיציג את כל הבעיה במלואה, לא על מנת להפחיד אלא להפך על מנת לעבור את מדרגות ההתפתחות הללו בצורה טובה. לכן האתר החדש שלנו יעסוק בביאור נרחב של כל הבעיות של משבר העל העכשווי ובדרכי פתרונן.

מתוך השיעור הוירטואלי, 15.05.2011

ידיעות קודמות בנושא:
האנרגיה שתציל את העולם
כדי לא להיענש על ידי הטבע
לאן הרכבת נוסעת…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest