דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / הכוח האיתן של האיחוד

הכוח האיתן של האיחוד

שום דבר לא יהיה קל, הכול ייראה כבלתי אפשרי אם האדם יראה את זה מהכוח היחיד שלו ולא מתוך הכוח של הקבוצה. אם האדם יודע לצאת לכל פעולה, בכך שמצטייד בכוח הקבוצה, אז לא יהיה לו קשה!

לכן נראה לנו שאנחנו לא יכולים לעשות שום דבר בעולם, ומתחילים להתלונן על החולשה שלנו ועל אי היכולת. כל אחד מביט לתוך עצמו וחושב: "איך אני אעשה זאת?!". ודאי שהוא לא יוכל לעשות לבדו שום דבר. אבל אם הוא נשען על כוח הקבוצה, אז כבר לא צריך לעשות שום דבר. אם אנחנו מתחברים ועושים צעד אחד לקראת המטרה, אז כבר משיגים אותה. העבודה שלנו היא לא בלהשיג את המטרה, אלא בלהכין את הכלי שמוכן לקבל אותה.

חשוב מאוד לקבוע מהי המטרה, הדרך והצעדים אליה. אבל הגישה צריכה להיות כזאת, שהכול משיגים רק בכוח החיבור. והבעיה שלנו היא שכל אחד מסתכל מתוך עצמו: "איך אני אבצע את זה, איך אני אפנה לאנשים, איך אשכנע אותם?".

אנחנו לא נוכל להתחמק ולברוח מההפצה, לא נוכל להסתגר בארבעה קירות ורק ללמוד. העולם דורש את ההשתתפות המלאה שלנו, והבריחה מהחובה הזאת הורסת את הכול.

אם האדם בא ואומר שהוא לא מסוגל להצליח באיזה שהן פעולות הפצה, זה מעיד על כך, שהוא לא נכלל עם הקבוצה. כל ההסברים שלו על חוסר הצלחתו אינם חשובים בכלל, הסיבה היא אחת – הוא לא נכלל עם כוח הקבוצה.

זה לא משנה מי הוא האדם עצמו, מהן התכונות שלו, לאן הוא הולך, עם מי הוא מדבר, מה הוא עושה, העיקר זה, האם יש לו את כוח ההתכללות בקבוצה או לא. רק כוח האיחוד שלנו פועל.

מתוך ההכנה לשיעור, 18.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
גלאי של הכוח העליון
הכול מתחיל מהקבוצה
לשאוב את הכוח מתוך הקבוצה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest