דף הבית / חכמת הקבלה / גלגול נשמות / היקום הוא תוכנת מחשב

היקום הוא תוכנת מחשב

דעה: ההשערה הנוכחית על מבנה היקום אומרת, שכל העולם שלנו הוא לא יותר מאשר מטריצה, מציאות וירטואלית, שנוצרה על ידי צורה שכלית שאינה ידועה. היקום הוא תוכנת מחשב הפועלת על הבסיס של קוד ספרתי.

החומר, זה מציאות אובייקטיבית, שניתנה לנו בחושים שלנו. מתברר, שעל ידי נגיעה במגוון אובייקטים, אנו מגדירים אותם לפי התחושות שלנו באותו הרגע.

אולם למעשה, רוב האובייקטים הם לא יותר מאשר חלל ריק. כך דמות היא רק מציאות מותנית, מטריצה שקיימת רק במודעות שלנו.

מאחורי כל דבר שנמצא בסביבה שלנו, מסתתר קוד מסוים שדומה לקוד בינארי של תוכנת מחשב. אולי יתברר שהמוח שלנו זה פשוט ממשק שדרכו אנחנו מקבלים גישה ל"אינטרנט אוניברסלי".

כל אובייקט ואירוע מבוסס על מקור בלתי מוחשי. מה שאנו מכנים "מציאות" נוצר משאלות שמזמינות תשובות של "כן" או "לא", ומהתשובות עצמן. כל הגופים הפיזיים הם למעשה מידע תיאורטי, והיקום דורש את ההשתתפות שלנו.

בזכות הקוד הבינארי אנחנו יכולים לבצע בחירה בין שתי גרסאות של מציאות ספרתית, של המטריצה – לנהל אותה באמצעות התודעה. היקום מתגלה כשותפות של העליון איתנו.

ליקום ישנו טבע וירטואלי, חלקיקיו של החומר קיימים בצורה לא ברורה ולא יציבה, וצורתם נקבעת במצב מסוים רק בעיני הצופה בהם.

הדברים שמקיפים אותנו הם המציאות הספרתית, המטריצה. אך למשל, עט הופך להיות עט, כאשר אתה מסתכל עליו, ויחד עם זאת, אנחנו מסוגלים לזהות את האובייקט כעט רק לפי הסימנים החיצוניים.

התפקיד של המוח שלנו הוא לעבד את המידע שלאחר מכן מאוחסן בו. לכן, אנחנו יכולים לקבל גישה גם לנתונים המאוחסנים מחוץ למוח שלנו.

אם התודעה שלנו היא סימולציה, אז מוות, זה רק הפסקה של הסימולציה, והתודעה עוברת לסימולאטור אחר. זוהי התופעה של גלגול נשמות.

הערה: בצורה כזאת, בהדרגה, הראיות המדעיות והספקולציות מקרבות את האנושות לחכמת הקבלה.

ידיעות קודמות בנושא:
אם אנחנו בתוך "מטריקס", אז איך ליצור קשר עם יוצרו?
העולם שלנו הוא העתקה
היקום, הוא מחשב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest