דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / היכן נמצא האלמוות?

היכן נמצא האלמוות?

אנחנו חיים במציאות אחידה, בעולם אין-סוף, אך אנחנו קולטים ממנה רק את אותו החלק שאנחנו מסוגלים להכיר, ובצורה הזאת, אותו החלק שמורכב מהתכונות שלנו מאותו עולם אין-סוף. אבל, בכל מקרה, אנחנו תמיד מחוברים לעולם אין-סוף, ומשם אנחנו מקבלים כוחות, וכל השינויים בנו מתרחשים מהחיבור אליו.

כך אנחנו לומדים, שכל שינוי מתרחש על ידי העלאת מ"ן מאיתנו דרך כל העולמות עד עולם אין-סוף ויורד משם אלינו בצורת מ"ד. וגם כל שינוי מוליד פרצוף חדש – מצב חדש, והקשר ביניהם גם הוא דרך עולם אין-סוף לפי הכלל "מלכות דעליון נעשית כתר דתחתון". וזה יכול לקרות רק בתנאי שמלכות רוכשת את תכונת אין-סוף ובצורה כזאת היא הופכת לתכונת כתר.

הקפיצה הזאת בשינוי התכונות – בחומר של העולם שלנו נקראת שינוי קוואנטי – מוחשי מאוד, דיסקרטי.

כך אלקטרון שמסתובב סביב גרעין האטום משנה את המסלול שלו בקפיצה, ועובר ממצב סטאטי אחד לאחר. והוא משנה את המסלול שלו בצורה מיידית – נעלם מהמסלול הישן, וממש באותו הרגע, נמצא במסלול חדש, שבו הוא ממשיך את התנועה שלו, כאילו הוא לא עבר שינוי, קפיצה.

הפיזיקאים לא מצליחים למצוא את דרך המעבר ואת זמן המעבר ממסלול למסלול. זה קורה בין רגע. מפני שזוהי פעולה של עליית הכוח שלו לעולם אין-סוף. ומעל לחומר לא קיימים זמן, מרחב ותנועה. לכן אנחנו לא מצליחים למצוא את מה שקורה בין הקפיצות. כלומר, בזמן המעבר, שמהווה עבורנו מרווח (מרווח קוואנטי), מתרחש חיבור בין העולמות, העולם שלנו והעולם העליון.

יתר על כן, כל החומר קיים רק בזכות אותן הקפיצות הקוונטיות, כשהוא מקבל בהן את האנרגיה של האור העליון (תכונת ההשפעה) מעולם אין-סוף.

ואפילו אדם רגיל, בכל רגע של הקיום שלו, יוצא מהמציאות של העולם שלנו, כדי לשנות את המצב שלו למצב חדש, מתחבר לעולם אין-סוף – ושוב חוזר, אבל כבר במצב חדש בעולם שלנו, למרות שנראה לנו שזרימת המציאות היא רציפה. על ידי כאלה חיבורים רציפים לעולם אין-סוף מתרחשים שינויים, זרימות, בכל הטבע, בכל הרמות שלו, מהעולם שלנו בכל חמשת העולמות.

העלייה עד עולם אין-סוף והחזרה נחוצות כדי לשנות את הרשימות – הנתונים שמגדירים את המצבים הקונקרטיים שלנו. אבל אותם המצבים הקונקרטיים, בתורם, צריכים להשתנות בצורה רציפה, לקבל הזנה מעולם אין-סוף ובצורה כזאת לממש את הרשימות החדשות שלהם – עד למימוש המלא שלהם – התיקון המלא של כל הטבע.

זה קורה כאשר כל המציאויות מתחברות למציאות אחת – גילוי מלא של האור – אותו הכוח שממנו, על ידי אימפולסים קוונטיים, כל חלקי המציאות קיבלו רשימות חדשות – אנרגיה חדשה ותכונות חדשות. ולא חשוב איך לקרוא לשנויים האלה בחומר: המרווח בין תמונות העולם, המרווח (הקפיצה) הקוונטי, חוסר המציאות, החלפת הרשימות, השינוי המינימלי של המצב.

העתיד שלנו – הוא בהשתלטות על המצב הזה שמעבר לזמן, בחיבור לאור, לתכונת ההשפעה, מעל לאגו – שם נמצאים החיים מעל למוות. דווקא בהיעדר הזמן בקפיצה הקוונטית – שם נמצא האלמוות שלנו.

ידיעות קודמות בנושא:
היכן מסתתר הבורא?
ריקנות בה שוכנת המחשבה העליונה
קשת האש בין המדרגות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest