דף הבית / כללי / היחסים בינינו כמקור אנרגיה

היחסים בינינו כמקור אנרגיה

שאלה: האם תיקון האנושות מובטח לנו?

תשובתי: אנחנו נגיע לתיקון בהכרח, אבל אף אחד לא יכול להגיד מתי נגיע לתיקון. בינתיים אנחנו מתפתחים בכיוונים אחרים, מתרחקים אחד מהשני ופועלים זה כנגד זה כדי להרוויח ולהצליח, וכל אחד משתדל ללחוץ על האחר ולהכניע אותו.

שאלה: מהי האנרגיה הנסתרת בין בני האדם?

תשובתי: זו האנרגיה הכי גדולה, כי אם בכל תהליכי הפקת האנרגיה מאטומים או כל צורה אחרת, אנחנו בסך הכול מחלקים את החומר ומסדרים אותו בצורות אחרות. ובאנרגיה שיש בקשר בין בני האד, אנחנו יכולים להגיע לכך שאין גבול להפקת אנרגיה. הכול תלוי ביחסים בין בני האדם. נגיע למצב שאנחנו נהיה מוגבלים בהפקת האנרגיה מהחומר הדומם, הצומח והחי, ונצטרך להוסיף לזה את הרצון הטוב של האדם שנוכל לפקח עליו, וזה עוד רחוק מאוד. זה משהו חדש לגמרי, זה יהיה בתנאי שנוכל לשלוט בדומם, הצומח והחי.

שאלה: איך האנרגיה הזאת תועיל לנו?

תשובתי: זו אנרגיה בלתי מוגבלת כי היא נמצאת ברמת המדבר, ובאמצעותה אנחנו מפעילים כוחות טבע שנמצאים בין הבורא לנבראים. אנחנו לא צריכים להרוס את החומר, אנחנו לא צריכים מעבדות, אלא רק מחשבה של בני אדם שיוכלו להתחבר ביניהם ולחשוב יחד על הפקת אנרגיה ביחד לטובת כולם. ורק במחשבת הבריאה, בחיבור בינינו, בעזרה הדדית, נקבל מקור אנרגיה שתוכל לספק לנו הכול.

 

מתוך "ישיבת כתבים", 13.12.2022

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest