דף הבית / אקטואליה / היהודים יעזבו את צרפת וזה יהיה סופה

היהודים יעזבו את צרפת וזה יהיה סופה

הערה: נשיא צרפת, עמנואל מקרון, הודיע על צעדים חדשים במאבק נגד האנטישמיות על רקע הגל החדש של אירועי אנטישמיות כלפי יהודים. "אנטי ציונות היא אחת הצורות המודרניות של האנטישמיות", אמר מקרון.

בחודשים האחרונים נערכה בצרפת סדרה שלמה של פעולות בעלות אופי אנטישמי. אלמונים ציירו צלב קרס על דיוקנו של הפוליטיקאי הצרפתי, סימון וייל, ששרד את השואה. פילוסוף צרפתי ממוצא יהודי, אלן פינקלרוט, ספג עלבונות בפריז בזמן המחאות של תנועת "האפודים הצהובים". עמנואל מקרון ביקר בבית העלמין היהודי ליד שטרסבורג, שבו צוירו סמלים נאציים על כ- 100 מצבות. "אלה שעשו זאת אינם ראויים להיות אזרחים של הרפובליקה הצרפתית, והם ייענשו", אמר הנשיא.

בעבר אמרת בתכניות שלך שיהודים וצרפתים דומים מאוד אלה לאלה, ועם זאת,  כאשר צרפתי רואה יהודי עם כיפה מתעוררת בתוכו האנטישמיות הטבעית בעוצמה רבה.

תגובתי: דווקא הקרובים ביותר הם למעשה הכי מנוגדים. לספרדים, לצרפתים ולגרמנים יש קשר ליהודים מזה זמן רב. אלה מדינות קתוליות מאוד, ובאופן טבעי יש בהן אנטישמיות גבוהה. אבל העניין הוא לא בזה, הרי אנטישמיות מופיעה ללא קשר לדת הקיימת במדינה.

כשהיהודים יוצאים מהגבולות הנכונים שלהם – להיות מאוחדים במדינה אחת, במערכת אחת, ביחס הדדי, בחברה מאוחדת שבה חיים בעזרה הדדית ואהבה, שבה חיים אפילו באופן מינימלי לפי הכלל "ואהבת לרעך כמוך" – אז מתעוררת האנטישמיות.

במידה שבה היהודים לא משתוקקים להתאחד כדי להראות לעולם דוגמה לאיחוד, במידה הזאת שונאים אותם. העולם לא יכול להתאחד ולפתור את הבעיות שלו בעצמו. עליו לעשות זאת, והוא יכול ומסוגל לעשות זאת דרך היהודים בלבד, כאשר הם מתאחדים, כל העולם מתחיל להתאחד.

שאלה: אבל היהודים כבר מתאחדים על בסיס משפטי..?

תשובתי: איזה איחוד ישנו כאן? אין עם יותר מפורד מהעם היהודי. בכל המדינות, הערים והכפרים, בכל מקום, אף אחד לא רוצה קשר עם הזולת. הם מתאספים ומתכנסים רק אם מאיימים עליהם..

הערה: הם כבר התכנסו בצרפת.

תגובתי: גם לא. לכל ה"מקרונים" וגם לכל השאר, היהודים נחוצים, לכן הם מגנים עלינו. שוחחתי בעבר עם אנשי ציבור ונציגים צרפתיים רבים, הם אומרים ש"אם היהודים יעזבו אפשר לסגור את צרפת". יש כחצי מיליון יהודים בצרפת בסך הכול, אבל אז אפשר "לסגור את המדינה" מפני שבסופו של דבר הם באמת הכי מועילים בכל התחומים החיוניים למדינה, לכן הממשלה נאלצת לרכך את האווירה: "אנחנו נגן עליכם". הם יגנו פיזית, יעמידו שוטרים ליד בתי ספר ובתי כנסת, יעשו הכול מפני שהאנשים האלה נחוצים להם.

שאלה: במה תסתיים השמירה הזאת על יהודי המדינה?

תשובתי: היא לא תסתיים. "הזעם המוצדק" של העם הצרפתי בשילוב עם האפריקאים והערבים יגבר וייאלץ את השבט הזה לנטוש את "צרפת הקדושה".

שאלה: אז היהודים בכל זאת יעזבו?

תשובתי: או שיעזיבו אותם.

שאלה: אבל הם לא יתאחדו?

תשובתי: לא, הם לא יתאחדו, מפני שהכוח העליון, הבורא מפריד ביניהם כדי שהם ירצו להתאחד, לא כדי להימנע ממוות אלא כדי להגיע למצב הרוחני. אני חושב שעכשיו נתקדם בצעדים גדולים להתעוררות אנטישמיות רבה יותר, לאנטי ציונות. בסופו של דבר אומות העולם יחייבו ויכריחו את עם ישראל לבצע את הייעוד הרוחני, ההיסטורי והעולמי שלהם, להראות לכל אומות העולם את שיטת האיחוד, לעלות יחד איתם אל הבורא, לתכונת ההשפעה והאהבה.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 27.01.2019

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest